All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How education can (not) contribute to the formation of character: on the hopes of pedagogy, especially leisure pedagogy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F22%3A43906022" target="_blank" >RIV/60076658:12260/22:43906022 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak se výchova (ne)může podílet na utváření charakteru: O nadějích pedagogiky, zejména pak pedagogiky volného času

  • Original language description

    Jaké jsou možnosti a meze institucionální i neinstitucionální výchovy při utváření charakteru osobnosti? Jak lze rozšiřovat možnosti výchovy a podílet se na zrání charakteru osobnosti? Kapitola si klade tyto otázky a nabízí na ně odpovědi z pozice křesťanského pohledu na člověka jako bytost, která se má učit překonávat svá omezení a růst ke svatosti a z pohledu některých antických filosofických škol, které usilovaly vést člověka k nejlepšímu možnému způsobu života. Autorka promýšlí také nejaktuálnější výzvy výchově a vzdělávání a ukazuje možné inspirace také z perspektivy křesťanského pojetí pedagogiky volného času vnímající imago dei jako dar a úkol i člověku 21. století.

  • Czech name

    Jak se výchova (ne)může podílet na utváření charakteru: O nadějích pedagogiky, zejména pak pedagogiky volného času

  • Czech description

    Jaké jsou možnosti a meze institucionální i neinstitucionální výchovy při utváření charakteru osobnosti? Jak lze rozšiřovat možnosti výchovy a podílet se na zrání charakteru osobnosti? Kapitola si klade tyto otázky a nabízí na ně odpovědi z pozice křesťanského pohledu na člověka jako bytost, která se má učit překonávat svá omezení a růst ke svatosti a z pohledu některých antických filosofických škol, které usilovaly vést člověka k nejlepšímu možnému způsobu života. Autorka promýšlí také nejaktuálnější výzvy výchově a vzdělávání a ukazuje možné inspirace také z perspektivy křesťanského pojetí pedagogiky volného času vnímající imago dei jako dar a úkol i člověku 21. století.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60302 - Ethics (except ethics related to specific subfields)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Morální charakter jako pedagogický problém

  • ISBN

    978-80-7435-853-1

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    45-54

  • Number of pages of the book

    163

  • Publisher name

    Univerzita Hradec Králové: GAUDEAMUS

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS chapter