All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Are application tasks in mathematics always beneficial?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F14%3A43888016" target="_blank" >RIV/60076658:12310/14:43888016 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jsou aplikační úlohy ve výuce matematiky vždy přínosem?

  • Original language description

    Termín aplikační úloha v matematice je často diskutován v nejrůznějších formách a souvislostech. Pokud ale chceme analyzovat použití aplikačních úloh ve výuce matematiky, je třeba tyto úlohy klasikovat. Pokusme se zaměřit na některá úskalí, která zařazení aplikačních úloh do výuky může přinést, a naopak na obrovské přínosy, kterými mohou aplikační úlohy přispět k osobnostnímu rozvoji studentů a jejich poznání.

  • Czech name

    Jsou aplikační úlohy ve výuce matematiky vždy přínosem?

  • Czech description

    Termín aplikační úloha v matematice je často diskutován v nejrůznějších formách a souvislostech. Pokud ale chceme analyzovat použití aplikačních úloh ve výuce matematiky, je třeba tyto úlohy klasikovat. Pokusme se zaměřit na některá úskalí, která zařazení aplikačních úloh do výuky může přinést, a naopak na obrovské přínosy, kterými mohou aplikační úlohy přispět k osobnostnímu rozvoji studentů a jejich poznání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014

  • ISBN

    978-80-86843-46-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    95-101

  • Publisher name

    Západočeská univerzita Plzeň

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Srní

  • Event date

    Nov 6, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article