Improvement of mathematics classroom culture through collective reflection of the teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F03%3A00004645" target="_blank" >RIV/60076658:12410/03:00004645 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zdokonalování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe učitelů
Original language description
Kultivace učitelovy sebereflexe a systematické provádění kolektivní reflexe může změnit charakter a zvýšit kvalitu osobnostně orientovaného vyučování. Proto se zaměřujeme na vytváření podmínek, které umožňují tyto aktivity. V příspěvku ukazujeme, jak vybraná skupina učitelů prvního stupně ZŠ pozorovala a hodnotila své kompetence při přípravě, realizaci a analýze několika vyučovacích experimentů. Příspěvek je založen na příkladech reflexí učitelů.
Czech name
Zdokonalování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe učitelů
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BA - General mathematics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sborník z konference. Od činnosti k poznatku.
ISSN
80-7082-955-9
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
99-106
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—