Understanding and teaching the intuitive mind: student and teacher learning (Torff, B., Sternberg, R.J.)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00006583" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00006583 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.
Original language description
Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci,hodnocení atd.).
Czech name
Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.
Czech description
Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci,hodnocení atd.).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Od implicitních teorií výuky k imlicitním pedagogickým znalostem.
ISBN
80-7315-092-1
Number of pages of the result
4
Pages from-to
87-90
Number of pages of the book
—
Publisher name
Paido, edice pedagogické literatury
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—