All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Understanding and teaching the intuitive mind: student and teacher learning (Torff, B., Sternberg, R.J.)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00006583" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00006583 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.

  • Original language description

    Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci,hodnocení atd.).

  • Czech name

    Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.

  • Czech description

    Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci,hodnocení atd.).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Tacit Pedagogical Knowledge and the Self-Regulation of the Process of its Development</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Od implicitních teorií výuky k imlicitním pedagogickým znalostem.

  • ISBN

    80-7315-092-1

  • Number of pages of the result

    4

  • Pages from-to

    87-90

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    Paido, edice pedagogické literatury

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter