Essential properties and skills of a successful teacher - as seen both by the applicants, as well as by graduating students in the elemetary school teaching program.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008100" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008100 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Důležité vlastnosti a dovednosti dobrého učitele-podle kandidátů a absolventů studia učitelství pro 1.stupeň ZŠ
Original language description
Na otázky týkající se klíčových dispozic dobrého učitele odpovídali titíž lidé v odstupu 4 let: Poprvé jako uchazeči o studium učitelství (věk 19 let), podruhé jako studenti posledního ročníku "elementárního" 1. stupně ZŠ. V rámci diplomových prací byl sledován posun názorů dvou skupin respondentů na klíčové kompetence a nejvhodnější osobní vlastnosti "dobrého učitele". Současně jsme sledovali případný vliv rodinné tradice učitelské profese na výše uvedené názory. Tato práce je předběžným sdělením, studie není ještě uzavřena.
Czech name
Důležité vlastnosti a dovednosti dobrého učitele-podle kandidátů a absolventů studia učitelství pro 1.stupeň ZŠ
Czech description
Na otázky týkající se klíčových dispozic dobrého učitele odpovídali titíž lidé v odstupu 4 let: Poprvé jako uchazeči o studium učitelství (věk 19 let), podruhé jako studenti posledního ročníku "elementárního" 1. stupně ZŠ. V rámci diplomových prací byl sledován posun názorů dvou skupin respondentů na klíčové kompetence a nejvhodnější osobní vlastnosti "dobrého učitele". Současně jsme sledovali případný vliv rodinné tradice učitelské profese na výše uvedené názory. Tato práce je předběžným sdělením, studie není ještě uzavřena.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Jandová R. (ed.), Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-7394-061-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
299-305
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—