All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Essential properties and skills of a successful teacher - as seen both by the applicants, as well as by graduating students in the elemetary school teaching program.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008100" target="_blank" >RIV/60076658:12410/07:00008100 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Důležité vlastnosti a dovednosti dobrého učitele-podle kandidátů a absolventů studia učitelství pro 1.stupeň ZŠ

  • Original language description

    Na otázky týkající se klíčových dispozic dobrého učitele odpovídali titíž lidé v odstupu 4 let: Poprvé jako uchazeči o studium učitelství (věk 19 let), podruhé jako studenti posledního ročníku "elementárního" 1. stupně ZŠ. V rámci diplomových prací byl sledován posun názorů dvou skupin respondentů na klíčové kompetence a nejvhodnější osobní vlastnosti "dobrého učitele". Současně jsme sledovali případný vliv rodinné tradice učitelské profese na výše uvedené názory. Tato práce je předběžným sdělením, studie není ještě uzavřena.

  • Czech name

    Důležité vlastnosti a dovednosti dobrého učitele-podle kandidátů a absolventů studia učitelství pro 1.stupeň ZŠ

  • Czech description

    Na otázky týkající se klíčových dispozic dobrého učitele odpovídali titíž lidé v odstupu 4 let: Poprvé jako uchazeči o studium učitelství (věk 19 let), podruhé jako studenti posledního ročníku "elementárního" 1. stupně ZŠ. V rámci diplomových prací byl sledován posun názorů dvou skupin respondentů na klíčové kompetence a nejvhodnější osobní vlastnosti "dobrého učitele". Současně jsme sledovali případný vliv rodinné tradice učitelské profese na výše uvedené názory. Tato práce je předběžným sdělením, studie není ještě uzavřena.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Jandová R. (ed.), Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7394-061-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    299-305

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article