Student teachers? concept of being a teacher
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009878" target="_blank" >RIV/60076658:12410/08:00009878 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Představy studentů učitelství o obsahu učitelské profese
Original language description
Článek se zabývá proměnami představ studentů učitelství o obsahu učitelské profese. Stručně uvádí problematiku profesní identity a jejího jádra ? subjektivního pojetí výuky. V další části článek uvádí výsledky výzkumu profesních představ studentů v 1., 3. a 4. ročníku. Data byla získána projektivním 20-statement testem a obsahově analyzována. Výsledky ukazují na posun ve vnímání učitelské profese poté, co studenti začnou ve větším rozsahu praktikovat.
Czech name
Představy studentů učitelství o obsahu učitelské profese
Czech description
Článek se zabývá proměnami představ studentů učitelství o obsahu učitelské profese. Stručně uvádí problematiku profesní identity a jejího jádra ? subjektivního pojetí výuky. V další části článek uvádí výsledky výzkumu profesních představ studentů v 1., 3. a 4. ročníku. Data byla získána projektivním 20-statement testem a obsahově analyzována. Výsledky ukazují na posun ve vnímání učitelské profese poté, co studenti začnou ve větším rozsahu praktikovat.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
"PAneCZ" Beratung als Orientierungshilfe für ein Lehramtsstudium. Optimierung von Ausbildungsstrukturen zur Förderung der Humanressourcen und Nutzung von Netzwerken
ISBN
978-3-9811464-4-8
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
118
Publisher name
Universität Passau
Place of publication
Passau
UT code for WoS chapter
—