All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How teachers come to dynamic geometry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009893" target="_blank" >RIV/60076658:12410/08:00009893 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak učitelé přicházejí k dynamické geometrii

  • Original language description

    Článek se zabývá přípravou učitelů matematiky v oblasti použití počítače ve výuce geometrie. Při seznamování se software dynamické geometrie učitel zjišťuje, že kromě ovládnutí počítače jako média a softwarové aplikace jako výukové pomůcky potřebuje porozumět novému druhu geometrie, která vzhledem ke své interaktivitě a dynamice vykazuje jiné vlastnosti než geometrie, kterou učitel zná a vyučuje. Výzkum, který zkoumal, jak učitelé nebo studenti učitelství přistupují k dynamické geometrii, jak se jí snaží porozumět a jaké chyby přitom dělají, byl realizován na účastnících školení v praxi a mezi studenty učitelství. Jsou uvedeny a komentovány výsledky zúčastněného pozorování na třech modelových příkladech.

  • Czech name

    Jak učitelé přicházejí k dynamické geometrii

  • Czech description

    Článek se zabývá přípravou učitelů matematiky v oblasti použití počítače ve výuce geometrie. Při seznamování se software dynamické geometrie učitel zjišťuje, že kromě ovládnutí počítače jako média a softwarové aplikace jako výukové pomůcky potřebuje porozumět novému druhu geometrie, která vzhledem ke své interaktivitě a dynamice vykazuje jiné vlastnosti než geometrie, kterou učitel zná a vyučuje. Výzkum, který zkoumal, jak učitelé nebo studenti učitelství přistupují k dynamické geometrii, jak se jí snaží porozumět a jaké chyby přitom dělají, byl realizován na účastnících školení v praxi a mezi studenty učitelství. Jsou uvedeny a komentovány výsledky zúčastněného pozorování na třech modelových příkladech.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Development of Mathematical Literacy in Primary Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Univ. S. Boh. Dept. Math. Rep. Ser.

  • ISSN

    1214-4681

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    16.

  • Issue of the periodical within the volume

    x

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database