All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Explorative approach to voice-change investigation as Self experience of prospective teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882119" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882119 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkumný přístup ke zkoumání hlasové změny jako Jáské zkušenosti u budoucích učitelů

  • Original language description

    Příspěvek vychází z psychosomatického přístupu ke hlasové výchově a je postaven na koncepci hlasové změny jako specifické složky Jáské zkušenosti v procesu výchovy. Filozofickou oporou příspěvku je Buberovo dialogické pojetí Já (1969) aplikované na výzkum lidského hlasu. Hlasová změna se v psychosomatickém pojetí stává průnikem subjektivního Jáského zakoušení a předmětného vědění, které lze sdělovat a sdílet s druhými. Proto ji také lze zprostředkovaně zkoumat na základě výpovědí (obsahová analýza písemných reflexí a polostrukturovaných rozhovorů). 2 případové studie podporují tvrzení, že pro učitele jsou hlasové kompetence důležitou součástí profese a jejich rozvoj v psychosomatickém pojetí je procesem podílejícím se na formování lidské individuality.

  • Czech name

    Výzkumný přístup ke zkoumání hlasové změny jako Jáské zkušenosti u budoucích učitelů

  • Czech description

    Příspěvek vychází z psychosomatického přístupu ke hlasové výchově a je postaven na koncepci hlasové změny jako specifické složky Jáské zkušenosti v procesu výchovy. Filozofickou oporou příspěvku je Buberovo dialogické pojetí Já (1969) aplikované na výzkum lidského hlasu. Hlasová změna se v psychosomatickém pojetí stává průnikem subjektivního Jáského zakoušení a předmětného vědění, které lze sdělovat a sdílet s druhými. Proto ji také lze zprostředkovaně zkoumat na základě výpovědí (obsahová analýza písemných reflexí a polostrukturovaných rozhovorů). 2 případové studie podporují tvrzení, že pro učitele jsou hlasové kompetence důležitou součástí profese a jejich rozvoj v psychosomatickém pojetí je procesem podílejícím se na formování lidské individuality.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku X. Vybrané aspekty teorie a praxe

  • ISBN

    978-80-244-2906-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    101-106

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 24, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article