Mathematics in English at Elementary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882363" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882363 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60076658:12510/11:43882363
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Matematika v angličtině na základní škole
Original language description
Cílem příspěvku je představit výsledky monitoringu kvality výuky a výsledky studie na základní škole v souvislosti s implementací metody CLIL do hodin matematiky, spolu s příklady výukového prostředí a ukázkami výukových materiálů, které se ve škole vytvářejí a přispívají ke zvýšení kvality vzdělávání. V příspěvku prokazujeme, jak vytvořením a zavedením výuky podporujících praktické využití cizího jazyka ve vzdělávání na třech základních školách dojde k rozvoji klíčových kompetencí žáků, mezi něž mimo jiné, patří komunikativní, pracovní kompetence a s nimi pak souvisí schopnost uvědomovat si souvislosti řešení běžných situací občana s globálními problémy a možnosti utváření své vlastní životní a pracovní perspektivy v evropském a globálním prostoru.
Czech name
Matematika v angličtině na základní škole
Czech description
Cílem příspěvku je představit výsledky monitoringu kvality výuky a výsledky studie na základní škole v souvislosti s implementací metody CLIL do hodin matematiky, spolu s příklady výukového prostředí a ukázkami výukových materiálů, které se ve škole vytvářejí a přispívají ke zvýšení kvality vzdělávání. V příspěvku prokazujeme, jak vytvořením a zavedením výuky podporujících praktické využití cizího jazyka ve vzdělávání na třech základních školách dojde k rozvoji klíčových kompetencí žáků, mezi něž mimo jiné, patří komunikativní, pracovní kompetence a s nimi pak souvisí schopnost uvědomovat si souvislosti řešení běžných situací občana s globálními problémy a možnosti utváření své vlastní životní a pracovní perspektivy v evropském a globálním prostoru.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Učitel matematiky
ISSN
1210-9037
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
1-12
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—