All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of castellology themes in the art education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882385" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882385 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově

  • Original language description

    Příspěvek je věnován výsledkům empirického výzkumu, resp. výzkumné sondy, který byl součástí disertační studie s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace. (Pospíšil, 2011) Práce hledala spojnice mezi mezníhistorickou disciplinou kastellologií a výtvarnou edukací v širokém kulturně společenském horizontu. Základním úkolem výzkumu, v rámci zmíněné studie, bylo vytvoření podpory historicko-srovnávací části práce a vytvoření náhledu do současnosti. Výzkumnýproblém sondy byl definován takto: Jakým způsobem využívají učitelé na 2. stupni základní školy témata a náměty související s kastellologií při výuce předmětu výtvarná výchova?

  • Czech name

    Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově

  • Czech description

    Příspěvek je věnován výsledkům empirického výzkumu, resp. výzkumné sondy, který byl součástí disertační studie s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace. (Pospíšil, 2011) Práce hledala spojnice mezi mezníhistorickou disciplinou kastellologií a výtvarnou edukací v širokém kulturně společenském horizontu. Základním úkolem výzkumu, v rámci zmíněné studie, bylo vytvoření podpory historicko-srovnávací části práce a vytvoření náhledu do současnosti. Výzkumnýproblém sondy byl definován takto: Jakým způsobem využívají učitelé na 2. stupni základní školy témata a náměty související s kastellologií při výuce předmětu výtvarná výchova?

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Didaktika výtvarného umenia - koncepty, kontexty, prax

  • ISBN

    978-80-557-0302-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    22

  • Pages from-to

    371-393

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela v Bánské Bystrici

  • Place of publication

    Bánská Bystrica

  • Event location

    Univerzita Mateja Bela v Bánské Bystrici

  • Event date

    Sep 21, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article