Evaluation Criteria of Electronic Education Materials Displayed by Web Browsers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882505" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882505 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kritéria hodnocení elektronických vzdělávacích materiálů zobrazovaných webovými prohlížeči
Original language description
Článek popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno v rámci zpracování disertační práce autorem mezi vyučujícími na základních a středních školách v Jihočeském regionu. Respondenti výzkumu třídili předložená kritéria evaluace výukových wwwstránek pomocí statistické metody Q-metodologie a testovali tak jejich prioritu pro tvorbu a hodnocení výukových materiálů využitelných v reálném pedagogickém procesu a zobrazovaných webovými prohlížeči.
Czech name
Kritéria hodnocení elektronických vzdělávacích materiálů zobrazovaných webovými prohlížeči
Czech description
Článek popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno v rámci zpracování disertační práce autorem mezi vyučujícími na základních a středních školách v Jihočeském regionu. Respondenti výzkumu třídili předložená kritéria evaluace výukových wwwstránek pomocí statistické metody Q-metodologie a testovali tak jejich prioritu pro tvorbu a hodnocení výukových materiálů využitelných v reálném pedagogickém procesu a zobrazovaných webovými prohlížeči.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
JTIE - Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3.
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
44-48
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—