German as a next foreign language after English
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882740" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882740 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Němčina jako další cizí jazyk po angličtině
Original language description
Tato kapitola předkládá odpovědi na otázky spojené s problematikou dosahování mnohojazyčné kompetence u žáků v české škole, v níž se angličtina stává prvním vyučovacím jazykem. Tím se ostatní jazyky dostávají do zcela nové pozice, stávají se druhým, popř. třetím cizím jazykem. Na učitele klade tento trend nové nároky a pro ty z nich, kteří vyučují němčinu jako druhý cizí jazyk po angličtině, je zde nastíněn vliv angličtiny na němčinu z lingvistického hlediska, představeny jsou didaktické principy výukyněmčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině a nabídnuty konkrétní náměty pro pedagogickou praxi. - aktuální trendy ve výuce cizích jazyků - role emocí při učení - individuální zvláštnosti žáka při osvojování cizího jazyka - výběr výukových metod podle věku žáka - metoda tvůrčího psaní ve výuce cizího jazyka
Czech name
Němčina jako další cizí jazyk po angličtině
Czech description
Tato kapitola předkládá odpovědi na otázky spojené s problematikou dosahování mnohojazyčné kompetence u žáků v české škole, v níž se angličtina stává prvním vyučovacím jazykem. Tím se ostatní jazyky dostávají do zcela nové pozice, stávají se druhým, popř. třetím cizím jazykem. Na učitele klade tento trend nové nároky a pro ty z nich, kteří vyučují němčinu jako druhý cizí jazyk po angličtině, je zde nastíněn vliv angličtiny na němčinu z lingvistického hlediska, představeny jsou didaktické principy výukyněmčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině a nabídnuty konkrétní náměty pro pedagogickou praxi. - aktuální trendy ve výuce cizích jazyků - role emocí při učení - individuální zvláštnosti žáka při osvojování cizího jazyka - výběr výukových metod podle věku žáka - metoda tvůrčího psaní ve výuce cizího jazyka
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Výuka cizích jazyků
ISBN
978-80-247-3512-2
Number of pages of the result
27
Pages from-to
133-159
Number of pages of the book
200
Publisher name
Grada
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—