Composition of shapes as a stimulus for inquiry based activities in geometry at lower secondary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43883672" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43883672 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Skládaní tvarů jako podnět k badatelským aktivitám v geometrii na ZŠ
Original language description
Příspěvek vysvětluje pojem badatelsky orientované výuky a ukazuje některé možnosti použití badatelsky orientovaných postupů při výuce geometrie na druhém stupni základní školy, konkrétně při výuce přímé a nepřímé shodnosti.
Czech name
Skládaní tvarů jako podnět k badatelským aktivitám v geometrii na ZŠ
Czech description
Příspěvek vysvětluje pojem badatelsky orientované výuky a ukazuje některé možnosti použití badatelsky orientovaných postupů při výuce geometrie na druhém stupni základní školy, konkrétně při výuce přímé a nepřímé shodnosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let. Sborník příspěvků celostátní konference.
ISBN
978-80-86843-34-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
123-130
Publisher name
Vydavatelský servis
Place of publication
Plzeň
Event location
Litomyšl
Event date
Oct 20, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—