All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of pubescents' achievement in leisure time activities and in school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884085" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884085 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole

  • Original language description

    V příspěvku jsou představeny dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na řešení výzkumného problému: "Jaký je vztah mezi úspěšností ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Výzkumné šetření bylo orientováno na ověření naplňování požadavku seberealizace v rámci pedagogického působení v organizovaných volnočasových aktivitách, resp. na ověření kompenzační funkce volnočasových aktivit v období pubescence. Jedna z metod použitých pro řešení výzkumného problému byla metoda sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvoří žáci druhého stupně základní školy. Výsledky ukazují, jak žáci chápou úspěšnost ve volnočasových aktivitách a úspěšnost ve škole a jak chápou pojmy, které se k úspěšnosti ve volnočasových aktivitách a ve škole vztahují. Zároveň jsou výsledky analyzovány ve vztahu k prospěchu žáků v matematice a českém jazyce.

  • Czech name

    Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole

  • Czech description

    V příspěvku jsou představeny dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na řešení výzkumného problému: "Jaký je vztah mezi úspěšností ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Výzkumné šetření bylo orientováno na ověření naplňování požadavku seberealizace v rámci pedagogického působení v organizovaných volnočasových aktivitách, resp. na ověření kompenzační funkce volnočasových aktivit v období pubescence. Jedna z metod použitých pro řešení výzkumného problému byla metoda sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvoří žáci druhého stupně základní školy. Výsledky ukazují, jak žáci chápou úspěšnost ve volnočasových aktivitách a úspěšnost ve škole a jak chápou pojmy, které se k úspěšnosti ve volnočasových aktivitách a ve škole vztahují. Zároveň jsou výsledky analyzovány ve vztahu k prospěchu žáků v matematice a českém jazyce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    1-15

  • Publisher name

    Univerzita Karlova

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Sep 10, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article