Comparison of pubescents' achievement in leisure time activities and in school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884085" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884085 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole
Original language description
V příspěvku jsou představeny dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na řešení výzkumného problému: "Jaký je vztah mezi úspěšností ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Výzkumné šetření bylo orientováno na ověření naplňování požadavku seberealizace v rámci pedagogického působení v organizovaných volnočasových aktivitách, resp. na ověření kompenzační funkce volnočasových aktivit v období pubescence. Jedna z metod použitých pro řešení výzkumného problému byla metoda sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvoří žáci druhého stupně základní školy. Výsledky ukazují, jak žáci chápou úspěšnost ve volnočasových aktivitách a úspěšnost ve škole a jak chápou pojmy, které se k úspěšnosti ve volnočasových aktivitách a ve škole vztahují. Zároveň jsou výsledky analyzovány ve vztahu k prospěchu žáků v matematice a českém jazyce.
Czech name
Srovnání úspěšnosti pubescentů ve volnočasových aktivitách a ve škole
Czech description
V příspěvku jsou představeny dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na řešení výzkumného problému: "Jaký je vztah mezi úspěšností ve volnočasových aktivitách a ve škole?" Výzkumné šetření bylo orientováno na ověření naplňování požadavku seberealizace v rámci pedagogického působení v organizovaných volnočasových aktivitách, resp. na ověření kompenzační funkce volnočasových aktivit v období pubescence. Jedna z metod použitých pro řešení výzkumného problému byla metoda sémantického diferenciálu. Výzkumný vzorek tvoří žáci druhého stupně základní školy. Výsledky ukazují, jak žáci chápou úspěšnost ve volnočasových aktivitách a úspěšnost ve škole a jak chápou pojmy, které se k úspěšnosti ve volnočasových aktivitách a ve škole vztahují. Zároveň jsou výsledky analyzovány ve vztahu k prospěchu žáků v matematice a českém jazyce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-7290-620-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
1-15
Publisher name
Univerzita Karlova
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 10, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—