All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developing Technological Pedagogical Content Knowledge with English Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884130" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884130 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvíjení technologické a didaktické znalosti obsahu u učitelů anglického jazyka

  • Original language description

    Střední školy v České republice jsou v současné době běžně vybaveny informačními a komunikačními technologiemi, které jsou k dispozici učitelům i studentům, a to zejména ve výuce cizích jazyků. Zatím u nás neexistuje systematické vzdělávání vyučujících cizích jazyků v této oblasti, ani výzkum zabývající se způsobem využívání technologií. Ve Spojených státech amerických vznikl model didaktické znalosti obsahu s propojením technologií, popisující jednotlivé složky, potřebné ke vhodnému využívání technologií ve výuce. Na jeho základě je také možné zkoumat pokrok u vyučujících v této oblasti. V příspěvku informujeme o návrhu vzdělávacího kurzu a způsobu vyhodnocení jeho dopadu pro vyučující anglického jazyka na středních školách, který bude rozvíjet technologickou didaktickou znalost obsahu. Toto povede k návrhu zefektivnění kurzu do budoucna.

  • Czech name

    Rozvíjení technologické a didaktické znalosti obsahu u učitelů anglického jazyka

  • Czech description

    Střední školy v České republice jsou v současné době běžně vybaveny informačními a komunikačními technologiemi, které jsou k dispozici učitelům i studentům, a to zejména ve výuce cizích jazyků. Zatím u nás neexistuje systematické vzdělávání vyučujících cizích jazyků v této oblasti, ani výzkum zabývající se způsobem využívání technologií. Ve Spojených státech amerických vznikl model didaktické znalosti obsahu s propojením technologií, popisující jednotlivé složky, potřebné ke vhodnému využívání technologií ve výuce. Na jeho základě je také možné zkoumat pokrok u vyučujících v této oblasti. V příspěvku informujeme o návrhu vzdělávacího kurzu a způsobu vyhodnocení jeho dopadu pro vyučující anglického jazyka na středních školách, který bude rozvíjet technologickou didaktickou znalost obsahu. Toto povede k návrhu zefektivnění kurzu do budoucna.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Informační a komunikační technologie ve vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7464-136-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    21-31

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Event date

    Sep 11, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article