Learning mathematics with computer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885018" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885018 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učení matematiky s počítačem
Original language description
Na učitele matematiky jsou v současné době kladeny zvýšené nároky z hlediska nových metod a forem práce, didaktické transformace, plánování kurikula apod. Stále však pociťujeme nedostatek publikací, které by jim byly vhodnou pomůckou. Globalizace se dotýká veškerého života, a tedy i vzdělávání. Očekáváme, že žák-absolvent základní školy bude vybaven kompetencemi, mezi něž mimo jiné patří také schopnost práce s počítačem (počítačová gramotnost). Od učitele matematiky očekáváme, že připraví svou výuku tak, aby u žáků dobře pěstoval matematickou gramotnost. Tato publikace ukazuje, že jednou z metod kvalitní práce učitele v hodinách matematiky je výuka podporovaná počítačem. Podává také hodnotící informace o pedagogické realitě v souvislosti se zaváděním technologií do výuky matematiky, zejména z hlediska evaluace vzdělávacích potřeb, výukových prostředí, výsledků vzdělávání a evaluace výuky.
Czech name
Učení matematiky s počítačem
Czech description
Na učitele matematiky jsou v současné době kladeny zvýšené nároky z hlediska nových metod a forem práce, didaktické transformace, plánování kurikula apod. Stále však pociťujeme nedostatek publikací, které by jim byly vhodnou pomůckou. Globalizace se dotýká veškerého života, a tedy i vzdělávání. Očekáváme, že žák-absolvent základní školy bude vybaven kompetencemi, mezi něž mimo jiné patří také schopnost práce s počítačem (počítačová gramotnost). Od učitele matematiky očekáváme, že připraví svou výuku tak, aby u žáků dobře pěstoval matematickou gramotnost. Tato publikace ukazuje, že jednou z metod kvalitní práce učitele v hodinách matematiky je výuka podporovaná počítačem. Podává také hodnotící informace o pedagogické realitě v souvislosti se zaváděním technologií do výuky matematiky, zejména z hlediska evaluace vzdělávacích potřeb, výukových prostředí, výsledků vzdělávání a evaluace výuky.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů