All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learning mathematics with computer

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885018" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885018 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učení matematiky s počítačem

  • Original language description

    Na učitele matematiky jsou v současné době kladeny zvýšené nároky z hlediska nových metod a forem práce, didaktické transformace, plánování kurikula apod. Stále však pociťujeme nedostatek publikací, které by jim byly vhodnou pomůckou. Globalizace se dotýká veškerého života, a tedy i vzdělávání. Očekáváme, že žák-absolvent základní školy bude vybaven kompetencemi, mezi něž mimo jiné patří také schopnost práce s počítačem (počítačová gramotnost). Od učitele matematiky očekáváme, že připraví svou výuku tak, aby u žáků dobře pěstoval matematickou gramotnost. Tato publikace ukazuje, že jednou z metod kvalitní práce učitele v hodinách matematiky je výuka podporovaná počítačem. Podává také hodnotící informace o pedagogické realitě v souvislosti se zaváděním technologií do výuky matematiky, zejména z hlediska evaluace vzdělávacích potřeb, výukových prostředí, výsledků vzdělávání a evaluace výuky.

  • Czech name

    Učení matematiky s počítačem

  • Czech description

    Na učitele matematiky jsou v současné době kladeny zvýšené nároky z hlediska nových metod a forem práce, didaktické transformace, plánování kurikula apod. Stále však pociťujeme nedostatek publikací, které by jim byly vhodnou pomůckou. Globalizace se dotýká veškerého života, a tedy i vzdělávání. Očekáváme, že žák-absolvent základní školy bude vybaven kompetencemi, mezi něž mimo jiné patří také schopnost práce s počítačem (počítačová gramotnost). Od učitele matematiky očekáváme, že připraví svou výuku tak, aby u žáků dobře pěstoval matematickou gramotnost. Tato publikace ukazuje, že jednou z metod kvalitní práce učitele v hodinách matematiky je výuka podporovaná počítačem. Podává také hodnotící informace o pedagogické realitě v souvislosti se zaváděním technologií do výuky matematiky, zejména z hlediska evaluace vzdělávacích potřeb, výukových prostředí, výsledků vzdělávání a evaluace výuky.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů