All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DIALOGICAL ACTING WITH THE INNER PARTNER ? THE PHENOMENON OF PLAY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885678" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885678 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dialogické jednání s vnitřními partnery - k fenoménu hry

  • Original language description

    Důrazem na určité filozofické aspekty vznikají různorodé modely osobnostní přípravy učitelů. Chci poukázat na možné ukotvení dialogického jednání. Vývoj experimentální výuky dialogického jednání, zúčastněného pozorování a analýzy videozáznamů, opakovaných pokusů o písemné reflexe sledujeme pomocí dlouhodobých případových studií v trvání nejméně čtyř let. Student je podporován k psaní sebereflexí (včetně veškerých pochybností, nejasností) a následnému poskytnutí těchto sebere-flexí k diskuzi na základě autorského čtení. Stejně tak i autorským pokusům ve formě čtených textů či dramatických tvarů. Díky případovým studiím je možno sledovat kvalitativní změnu psané sebere-flexe, ve videozáznamech pak změnu utváření improvizované situace a vlastního jednání.Podstatným znakem se jeví objev vlastní dialogičnosti, fenoménu hry a připuštění experimentu jako studijního předpokladu. Chci ukázat na některé aspekty ovlivňující kultivaci sebereflexe u pokročilých studentů ve spojitosti s fenoménem h

  • Czech name

    Dialogické jednání s vnitřními partnery - k fenoménu hry

  • Czech description

    Důrazem na určité filozofické aspekty vznikají různorodé modely osobnostní přípravy učitelů. Chci poukázat na možné ukotvení dialogického jednání. Vývoj experimentální výuky dialogického jednání, zúčastněného pozorování a analýzy videozáznamů, opakovaných pokusů o písemné reflexe sledujeme pomocí dlouhodobých případových studií v trvání nejméně čtyř let. Student je podporován k psaní sebereflexí (včetně veškerých pochybností, nejasností) a následnému poskytnutí těchto sebere-flexí k diskuzi na základě autorského čtení. Stejně tak i autorským pokusům ve formě čtených textů či dramatických tvarů. Díky případovým studiím je možno sledovat kvalitativní změnu psané sebere-flexe, ve videozáznamech pak změnu utváření improvizované situace a vlastního jednání.Podstatným znakem se jeví objev vlastní dialogičnosti, fenoménu hry a připuštění experimentu jako studijního předpokladu. Chci ukázat na některé aspekty ovlivňující kultivaci sebereflexe u pokročilých studentů ve spojitosti s fenoménem h

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku XII. Hranice normality.

  • ISBN

    978-80-244-3917-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    242-251

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 21, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article