All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ACTING WITH THE INNER PARTNER: THE RESEARCH AND ITS DIFFICULTIES

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885749" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885749 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VÝZKUM DIALOGICKÉHO JEDNÁNÍ A JEHO ÚSKALÍ

  • Original language description

    Experimentální výuka dialogického jednání a jeho výzkum probíhá v Českých Budějovicích již osmým rokem. Za tu dobu se nám podařilo shromáždit více než 2000 písemných reflexí, zachycují-cích zejména jednosemestrální zkušenost s dialogickým jednáním. Kroměnich pak existují ještě video-záznamy, zaznamenávající obvykle experimentaci z počátku a konce semestru. Náš zájem však není směřován k výzkumu kvantitativnímu, ale kvalitativnímu. Zde se ukazují určitá úskalí, zejména v metodologii. U psychosomatickýchdisciplin, ke kterým dialogické jednání patří, je zapotřebí individuální přístup, prostor a čas. Skupiny studentů jsou však často příliš početné a jejich zkušenost je pouze jednosemestrální. Do jaké míry písemné výpovědi studentů skutečně vypovídají o jejich psychosomatické kondici? Ovlivňuje způsob jejich výpovědi jejich lektor? Do jaké míry a jak se dá sledovat osobnostní rozvoj? Jakým způsobem se pokoušet objektivizovat veskrze subjektivní zkušenost, ať už studenta či lektora? Toto j

  • Czech name

    VÝZKUM DIALOGICKÉHO JEDNÁNÍ A JEHO ÚSKALÍ

  • Czech description

    Experimentální výuka dialogického jednání a jeho výzkum probíhá v Českých Budějovicích již osmým rokem. Za tu dobu se nám podařilo shromáždit více než 2000 písemných reflexí, zachycují-cích zejména jednosemestrální zkušenost s dialogickým jednáním. Kroměnich pak existují ještě video-záznamy, zaznamenávající obvykle experimentaci z počátku a konce semestru. Náš zájem však není směřován k výzkumu kvantitativnímu, ale kvalitativnímu. Zde se ukazují určitá úskalí, zejména v metodologii. U psychosomatickýchdisciplin, ke kterým dialogické jednání patří, je zapotřebí individuální přístup, prostor a čas. Skupiny studentů jsou však často příliš početné a jejich zkušenost je pouze jednosemestrální. Do jaké míry písemné výpovědi studentů skutečně vypovídají o jejich psychosomatické kondici? Ovlivňuje způsob jejich výpovědi jejich lektor? Do jaké míry a jak se dá sledovat osobnostní rozvoj? Jakým způsobem se pokoušet objektivizovat veskrze subjektivní zkušenost, ať už studenta či lektora? Toto j

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku XII. Hranice normality.

  • ISBN

    978-80-244-3917-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    252-257

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Feb 21, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article