Research of Acting with the Inner Partner in Education of Future Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43888323" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43888323 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělávání učitelů v disciplíně dialogické jednání s vnitřním partnerem
Original language description
Náš příspěvek je zaměřen na potencionální možnost rozvoje osobnosti učitele psychosomaticky orientovanou disciplínou "Dialogické jednání s vnitřním partnerem", která má performační charakter a vychází z předpokladu, že pedagogika je podobně jako herectvíjednáním. Představuje cestu zkoušejícího studenta s cílem přiblížit specifika růstu psychosomatické kondice k veřejnému vystoupení a vývoje v sebereflektujícím úsilí. Těžištěm příspěvku jsou materiály ze studia "Dialogického jednání", tedy chronologickyseřazené písemné sebereflexe a videozáznamy, které mohou mít určité etapy a vývoj. Z jejich charakteru můžeme do určité míry usuzovat o dosaženém stupni psychosomatické kondice - připravenosti a chuti k jednání v otevřené, nepřipravené situaci.
Czech name
Vzdělávání učitelů v disciplíně dialogické jednání s vnitřním partnerem
Czech description
Náš příspěvek je zaměřen na potencionální možnost rozvoje osobnosti učitele psychosomaticky orientovanou disciplínou "Dialogické jednání s vnitřním partnerem", která má performační charakter a vychází z předpokladu, že pedagogika je podobně jako herectvíjednáním. Představuje cestu zkoušejícího studenta s cílem přiblížit specifika růstu psychosomatické kondice k veřejnému vystoupení a vývoje v sebereflektujícím úsilí. Těžištěm příspěvku jsou materiály ze studia "Dialogického jednání", tedy chronologickyseřazené písemné sebereflexe a videozáznamy, které mohou mít určité etapy a vývoj. Z jejich charakteru můžeme do určité míry usuzovat o dosaženém stupni psychosomatické kondice - připravenosti a chuti k jednání v otevřené, nepřipravené situaci.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzdelávanie divadlom
ISBN
978-80-558-0499-6
Number of pages of the result
10
Pages from-to
247-257
Number of pages of the book
420
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta
Place of publication
Nitra
UT code for WoS chapter
—