Teacher's professional competencies in demanding educational situations
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886273" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886273 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompetence učitele v náročných pedagogických situacích
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na učitele základní školy v pedagogicky náročné situaci výuky dítěte s ADHD a jeho integrace do třídy. Jako rámec našich úvah o vhodných postupech jsme zvolili koncepci profesních kompetencí učitele. Příspěvek vychází z dílčích výzkumných šetření zaměřených právě na problematiku profesních kompetencí a dále na otázky školní socializace dětí s ADHD. Domníváme se, že koncepce profesních kompetencí je vhodným výchozím bodem pro analýzu práce učitele v náročných výchovných situací, protože zřetelně ukazuje silné a slabé stránky jeho postupů a nastiňuje tak možnosti dalšího profesního rozvoje.
Czech name
Kompetence učitele v náročných pedagogických situacích
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na učitele základní školy v pedagogicky náročné situaci výuky dítěte s ADHD a jeho integrace do třídy. Jako rámec našich úvah o vhodných postupech jsme zvolili koncepci profesních kompetencí učitele. Příspěvek vychází z dílčích výzkumných šetření zaměřených právě na problematiku profesních kompetencí a dále na otázky školní socializace dětí s ADHD. Domníváme se, že koncepce profesních kompetencí je vhodným výchozím bodem pro analýzu práce učitele v náročných výchovných situací, protože zřetelně ukazuje silné a slabé stránky jeho postupů a nastiňuje tak možnosti dalšího profesního rozvoje.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sapere Aude 2013 s podtitulem Pozitivní vzdělávání a psychologie
ISBN
978-80-905243-6-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
451-460
Publisher name
MAGNANIMITAS
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Mar 25, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—