Teacher in a multicultural classroom
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10216935" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10216935 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitel v multikulturní třídě
Original language description
Příspěvek se zabývá aktuálním tématem multikulturní výchovy ve škole a rolí učitele v ní. Shrnuje základní požadavky, které na učitele kladou jak pedagogické dokumenty, tak učitelská praxe. Charakterizuje profesní klíčové kompetence a jejich specifika při práci s žáky-cizinci na primární škole. V rámci úspěšné a efektivní interakce učitel-žák upozorňuje na nezbytnost profesionality učitele v multikulturní třídě.
Czech name
Učitel v multikulturní třídě
Czech description
Příspěvek se zabývá aktuálním tématem multikulturní výchovy ve škole a rolí učitele v ní. Shrnuje základní požadavky, které na učitele kladou jak pedagogické dokumenty, tak učitelská praxe. Charakterizuje profesní klíčové kompetence a jejich specifika při práci s žáky-cizinci na primární škole. V rámci úspěšné a efektivní interakce učitel-žák upozorňuje na nezbytnost profesionality učitele v multikulturní třídě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu
ISBN
978-80-87224-08-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Altyn
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 15, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—