All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The implementation of primary prevention in the Czech Republic's primary schools - opportunities and limitations

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886335" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886335 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Realizace primární prevence v prostředí základních škol v České republice - možnosti a meze

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na zhodnocení fungování školy při realizaci preventivních programů a vede k úvaze o vnímání školy jako autority v této specifické oblasti výchovné a preventivní práce. Autor v textu analyzuje problematiku autority školy z hlediska toho, jak jsou vnímány a hodnoceny její postupy v praxi realizace preventivních opatření. Shrnuje a komentuje výsledky výzkumu, který popisuje postoje žáků k prevenci na škole, zaznamenává jejich výhrady k stávajícímu systému a názory na optimální podobu realizace prevence na škole. Dále autor zmiňuje problematiku významu učitelů - metodiků školní prevence při řešení otázek spojených s prevencí na škole. Výsledky slouží k zamyšlení nad celkovou úrovní realizace primární prevence ve školách, ale také k úvaze o významu školy v této specifické výchovné činnosti.

  • Czech name

    Realizace primární prevence v prostředí základních škol v České republice - možnosti a meze

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na zhodnocení fungování školy při realizaci preventivních programů a vede k úvaze o vnímání školy jako autority v této specifické oblasti výchovné a preventivní práce. Autor v textu analyzuje problematiku autority školy z hlediska toho, jak jsou vnímány a hodnoceny její postupy v praxi realizace preventivních opatření. Shrnuje a komentuje výsledky výzkumu, který popisuje postoje žáků k prevenci na škole, zaznamenává jejich výhrady k stávajícímu systému a názory na optimální podobu realizace prevence na škole. Dále autor zmiňuje problematiku významu učitelů - metodiků školní prevence při řešení otázek spojených s prevencí na škole. Výsledky slouží k zamyšlení nad celkovou úrovní realizace primární prevence ve školách, ale také k úvaze o významu školy v této specifické výchovné činnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sociálně pedagogické štúdie 2013. Dilema sociálnej pedagogiky: výchova alebo prostredie?

  • ISBN

    978-80-223-3360-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    15-21

  • Publisher name

    Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta, Šoltésova 4, Bratislav, 813 01, Slovakia

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Feb 14, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article