Using computable document format in mathematics education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886647" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886647 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Computable document format a jeho možnosti při výuce matematiky
Original language description
Článek pojednává o možnostech využití formátu computable document format (CDF) při tvorbě digitálních učebních materiálů z matematiky pro základní, střední a vysokou školu. Tento typ souboru společnosti Wolfram Research dovoluje autorům do dokumentu snadno přidat interaktivní prvky vytvořené v programu Wolfram Mathematica. Takže každý čtenář má po instalaci bezplatného software možnost ovládat obsah dokumentu a konzumovat dynamicky generované výsledky. V úvodu rozeberu některé aspekty počítačem podporované výuky a nové technologické možnosti. Poté blíže představím samotný formát CDF a na závěr nabídnu vlastní koncepci interaktivního studijního materiálu pro výuku statistiky.
Czech name
Computable document format a jeho možnosti při výuce matematiky
Czech description
Článek pojednává o možnostech využití formátu computable document format (CDF) při tvorbě digitálních učebních materiálů z matematiky pro základní, střední a vysokou školu. Tento typ souboru společnosti Wolfram Research dovoluje autorům do dokumentu snadno přidat interaktivní prvky vytvořené v programu Wolfram Mathematica. Takže každý čtenář má po instalaci bezplatného software možnost ovládat obsah dokumentu a konzumovat dynamicky generované výsledky. V úvodu rozeberu některé aspekty počítačem podporované výuky a nové technologické možnosti. Poté blíže představím samotný formát CDF a na závěr nabídnu vlastní koncepci interaktivního studijního materiálu pro výuku statistiky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
South Bohemia Mathematical Letters
ISSN
2336-2081
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
28-34
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—