All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Criteria of difficulty od contest tasks in informatics contest

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887191" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887191 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kritéria obtížnosti testových otázek v informatické soutěži.

  • Original language description

    "Organizátoři informatické soutěže Bebras ve více zemích řeší otázku, jak stanovit obtížnost soutěžních otázek, aby mohli nasazovat soutěžní otázky s dobrou predikcí úspěšnosti v soutěžních kolech. V článku se věnujeme pěti různým ukazatelům obtížnosti soutěžních otázek z dat získaných během a po soutěžení. Kritéria určující obtížnost soutěžní otázky dělíme na obecná (např. délka textu, interaktivita, formulace otázky, přítomnost vysvětlujícího příkladu) a oborová (daná povahou informatického obsahu otázky). V článku se zaměřujeme pouze na kritéria oborová. Pomocí analýzy dat z posledních dvou soutěžních ročníků české soutěže Bobřík informatiky v kategoriích pro střední školy hledáme, zda některá z námi navržených kritérií ukazují na obtížnější nebo naopak snadnější otázku. Výsledky takového snažení mohou v budoucnu sloužit nejen organizátorům informatických soutěží, ale též tvůrcům školního kurikula při vytváření jeho základních kamenů, jimiž jsou jednotlivé otázky."

  • Czech name

    Kritéria obtížnosti testových otázek v informatické soutěži.

  • Czech description

    "Organizátoři informatické soutěže Bebras ve více zemích řeší otázku, jak stanovit obtížnost soutěžních otázek, aby mohli nasazovat soutěžní otázky s dobrou predikcí úspěšnosti v soutěžních kolech. V článku se věnujeme pěti různým ukazatelům obtížnosti soutěžních otázek z dat získaných během a po soutěžení. Kritéria určující obtížnost soutěžní otázky dělíme na obecná (např. délka textu, interaktivita, formulace otázky, přítomnost vysvětlujícího příkladu) a oborová (daná povahou informatického obsahu otázky). V článku se zaměřujeme pouze na kritéria oborová. Pomocí analýzy dat z posledních dvou soutěžních ročníků české soutěže Bobřík informatiky v kategoriích pro střední školy hledáme, zda některá z námi navržených kritérií ukazují na obtížnější nebo naopak snadnější otázku. Výsledky takového snažení mohou v budoucnu sloužit nejen organizátorům informatických soutěží, ale též tvůrcům školního kurikula při vytváření jeho základních kamenů, jimiž jsou jednotlivé otázky."

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník DIDINFO 2014

  • ISBN

    978-80-557-0698-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    191-199

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Bánská Bystrica

  • Event date

    Apr 2, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article