Inquiry based mathematics education on primary school level and training of future teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887539" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887539 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ a příprava učitelů
Original language description
Příspěvek je zaměřen na vytváření profesních kompetencí budoucích učitelů 1. stupně ZŠ prostřednictvím vlastní zkušenosti s badatelsky orientovaným vyučováním matematiky (BOVM). Hlavními tématy budou: 1) Vyjasnění konceptu BOVM v českém kontextu. 2) Rozbor toho, jak jsou studenti schopni rozvinout svoji zkušenost do vlastních úloh, vysvětlení a analogií, tedy jak jsou schopni transformovat znalost matematického obsahu do didaktické znalosti obsahu.
Czech name
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ a příprava učitelů
Czech description
Příspěvek je zaměřen na vytváření profesních kompetencí budoucích učitelů 1. stupně ZŠ prostřednictvím vlastní zkušenosti s badatelsky orientovaným vyučováním matematiky (BOVM). Hlavními tématy budou: 1) Vyjasnění konceptu BOVM v českém kontextu. 2) Rozbor toho, jak jsou studenti schopni rozvinout svoji zkušenost do vlastních úloh, vysvětlení a analogií, tedy jak jsou schopni transformovat znalost matematického obsahu do didaktické znalosti obsahu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Enhancing mathematics content knowledge of future primary teachers via inquiry based education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí.
ISBN
978-80-244-4062-0
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
8-14
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 23, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—