The world of advertising and man as a consumer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887761" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887761 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
Original language description
Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu.
Czech name
Svět reklamy a člověk jako spotřebitel
Czech description
Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Hejtman, Pavel. Pavličíková Helena (Eds.): Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství
ISBN
978-80-7394-475-9
Number of pages of the result
21
Pages from-to
159-180
Number of pages of the book
236
Publisher name
Jihočeská univerzita
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—