All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The world of advertising and man as a consumer

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887761" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887761 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Svět reklamy a člověk jako spotřebitel

  • Original language description

    Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu.

  • Czech name

    Svět reklamy a člověk jako spotřebitel

  • Czech description

    Tato kapitola se zabývá reklamou. Reklama představuje jeden z klíčových komponentů, který je nezbytný pro úspěšné fungování průmyslových podniků, nevládních organizací či politických stran. Soustředí se na formy, cíle a prostředky reklamních sdělení, které jsou nezbytné pro oslovení cílové skupiny. Znalost základních principů, na kterých je postavena reklama, nám pomáhá pochopit argumentaci reklamního sdělení a překonat překážky, které vznikají v jednotlivých segmentech trhu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Hejtman, Pavel. Pavličíková Helena (Eds.): Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství

  • ISBN

    978-80-7394-475-9

  • Number of pages of the result

    21

  • Pages from-to

    159-180

  • Number of pages of the book

    236

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter