The usage of intelligent tutoring systems and eeg in math education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889852" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889852 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití inteligentních výukových systémů a EEG ve výuce matematiky
Original language description
Cílem následujícího teoretického příspěvku je shrnout dosavadní poznatky o možnostech využití inteligentních výukových systémů (intelligent tutoring systems, tj. ITS) a elektroencefalografie (EEG) v pedagogickém výzkumu a potažmo v didaktice matematiky.Následující studie a poznatky jsme získali rešerší specializovaných zejména neurovědních databází Scopus, Web of Science a PubMed. Zaměřujeme se na základní seznámení odborné pedagogické veřejnosti s alternativními možnostmi kvalitní a efektivní výuky zapomocí dostupných moderních technologií.
Czech name
Využití inteligentních výukových systémů a EEG ve výuce matematiky
Czech description
Cílem následujícího teoretického příspěvku je shrnout dosavadní poznatky o možnostech využití inteligentních výukových systémů (intelligent tutoring systems, tj. ITS) a elektroencefalografie (EEG) v pedagogickém výzkumu a potažmo v didaktice matematiky.Následující studie a poznatky jsme získali rešerší specializovaných zejména neurovědních databází Scopus, Web of Science a PubMed. Zaměřujeme se na základní seznámení odborné pedagogické veřejnosti s alternativními možnostmi kvalitní a efektivní výuky zapomocí dostupných moderních technologií.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pedagogicko-psychologická diagnostika: cesta k účinnému vedení
ISBN
978-80-88057-18-5
Number of pages of the result
10
Pages from-to
104-113
Number of pages of the book
120
Publisher name
EDUKO
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—