All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Expression in Expressive Therapy and in the Teaching of Psychology

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43891174" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43891174 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://psych.upol.cz/wp-content/uploads/2014/03/06_SBORNIK_spolecny_prostor_ELEKTRONICKA.pdf" target="_blank" >http://psych.upol.cz/wp-content/uploads/2014/03/06_SBORNIK_spolecny_prostor_ELEKTRONICKA.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Exprese v expresivní terapii a ve výuce psychologie

  • Original language description

    Studie se zabývá tematikou exprese a způsobem jejího užití v expresivní psychoterapii a ve výuce psychologie. Cílem toho textu je ukázat způsob zacházení s expresivní experimentací a reflexí ve výuce psychologie a v psychoterapii. Toho je dosaženo pomocí analýzy konceptu dvou poznávacích perspektiv: ontologie první a třetí osoby (Searle, 2004) v nepřímé analogii s konceptem psychické distance (Bullough, 1995) postavené na rozlišení reflektujícího a reflektovaného já (Zuska, 1995). Následnou analýzou tří typů symbolizace podle Goodmana (2007): denotace, exemplifikace, exprese je ukázán rozdíl ve vedení reflexe expresivní experimentace v psychoterapii a ve výuce psychologie.

  • Czech name

    Exprese v expresivní terapii a ve výuce psychologie

  • Czech description

    Studie se zabývá tematikou exprese a způsobem jejího užití v expresivní psychoterapii a ve výuce psychologie. Cílem toho textu je ukázat způsob zacházení s expresivní experimentací a reflexí ve výuce psychologie a v psychoterapii. Toho je dosaženo pomocí analýzy konceptu dvou poznávacích perspektiv: ontologie první a třetí osoby (Searle, 2004) v nepřímé analogii s konceptem psychické distance (Bullough, 1995) postavené na rozlišení reflektujícího a reflektovaného já (Zuska, 1995). Následnou analýzou tří typů symbolizace podle Goodmana (2007): denotace, exemplifikace, exprese je ukázán rozdíl ve vedení reflexe expresivní experimentace v psychoterapii a ve výuce psychologie.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    SPOLEČNÝ PROSTOR / COMMON SPACE 2015

  • ISBN

    978-80-244-4604-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    83-94

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Feb 12, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article