Results of Art Training Within The Education of Future Teachers of Promary School at The KVV PF JU
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895907" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895907 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU
Original language description
Příspěvek teoreticky reflektuje na konferenci prezentované artefakty vzniklé v rámci seminářů obecné výtvarné přípravy pro učitelství 1. stupně ZŠ na katedře výtvarné výchovy PF JU. Tato je rozdělena podle základních tvůrčích aktivit a v logické návaznosti rozvíjí plošné, prostorové a intermediální formy výtvarných činností, přičemž akcentuje jejich paralelní využití ve výchovně-vzdělávacím procesu na ZŠ. Zásadní důraz v rámci výtvarné přípravy budoucích pedagogů je kladen na procesuální rovinu tvorby, přičemž v centru zájmu je rozvoj samostatného tvůrčího myšlení a rozšířené výtvarné citlivosti, které představují jedny z primárních kompetencí budoucích výtvarných pedagogů.
Czech name
Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU
Czech description
Příspěvek teoreticky reflektuje na konferenci prezentované artefakty vzniklé v rámci seminářů obecné výtvarné přípravy pro učitelství 1. stupně ZŠ na katedře výtvarné výchovy PF JU. Tato je rozdělena podle základních tvůrčích aktivit a v logické návaznosti rozvíjí plošné, prostorové a intermediální formy výtvarných činností, přičemž akcentuje jejich paralelní využití ve výchovně-vzdělávacím procesu na ZŠ. Zásadní důraz v rámci výtvarné přípravy budoucích pedagogů je kladen na procesuální rovinu tvorby, přičemž v centru zájmu je rozvoj samostatného tvůrčího myšlení a rozšířené výtvarné citlivosti, které představují jedny z primárních kompetencí budoucích výtvarných pedagogů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
27.03.2015
ISBN
978-80-905245-7-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
6
Pages from-to
93-98
Publisher name
Česká pedagogická společnost
Place of publication
Brno
Event location
PF JU v Českých Budějovicích
Event date
Apr 26, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—