All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Results of Art Training Within The Education of Future Teachers of Promary School at The KVV PF JU

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895907" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895907 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU

  • Original language description

    Příspěvek teoreticky reflektuje na konferenci prezentované artefakty vzniklé v rámci seminářů obecné výtvarné přípravy pro učitelství 1. stupně ZŠ na katedře výtvarné výchovy PF JU. Tato je rozdělena podle základních tvůrčích aktivit a v logické návaznosti rozvíjí plošné, prostorové a intermediální formy výtvarných činností, přičemž akcentuje jejich paralelní využití ve výchovně-vzdělávacím procesu na ZŠ. Zásadní důraz v rámci výtvarné přípravy budoucích pedagogů je kladen na procesuální rovinu tvorby, přičemž v centru zájmu je rozvoj samostatného tvůrčího myšlení a rozšířené výtvarné citlivosti, které představují jedny z primárních kompetencí budoucích výtvarných pedagogů.

  • Czech name

    Výtvarná příprava v rámci vzdělávání budoucích pedagogů prvního stupně ZŠ na KVV PF JU

  • Czech description

    Příspěvek teoreticky reflektuje na konferenci prezentované artefakty vzniklé v rámci seminářů obecné výtvarné přípravy pro učitelství 1. stupně ZŠ na katedře výtvarné výchovy PF JU. Tato je rozdělena podle základních tvůrčích aktivit a v logické návaznosti rozvíjí plošné, prostorové a intermediální formy výtvarných činností, přičemž akcentuje jejich paralelní využití ve výchovně-vzdělávacím procesu na ZŠ. Zásadní důraz v rámci výtvarné přípravy budoucích pedagogů je kladen na procesuální rovinu tvorby, přičemž v centru zájmu je rozvoj samostatného tvůrčího myšlení a rozšířené výtvarné citlivosti, které představují jedny z primárních kompetencí budoucích výtvarných pedagogů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    27.03.2015

  • ISBN

    978-80-905245-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    93-98

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    PF JU v Českých Budějovicích

  • Event date

    Apr 26, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article