All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Image or „Picture“? Support of Visual Literacy in Primary School Teacher Trainees

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F22%3A00011829" target="_blank" >RIV/46747885:24510/22:00011829 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.insea.cz/_files/ugd/324c4c_ac8f3d67d30149068cd612c026ee9772.pdf" target="_blank" >https://www.insea.cz/_files/ugd/324c4c_ac8f3d67d30149068cd612c026ee9772.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Obraz nebo „obrázek”? Podpora vizuální gramotnosti v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami specifik výtvarného vzdělávání v pregraduální přípravě budoucích prvostupňových učitelů. Prezentuje současné pojetí výtvarné edukace v praxi a zamýšlí se nad podmínkami a příčinami přetrvávajících zažitých představ o podobě a výsledku výtvarného úkolu. Samostatným blokem je případová studie prezentující konkrétní výtvarná zadání směřující k podpoře vizuální gramotnosti studentů. Závěr textu reflektuje možnosti, souvislosti a limity proměny způsobu nahlížení na smysl výtvarné edukace v praxi u budoucích učitelů 1. stupně základní školy.

  • Czech name

    Obraz nebo „obrázek”? Podpora vizuální gramotnosti v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami specifik výtvarného vzdělávání v pregraduální přípravě budoucích prvostupňových učitelů. Prezentuje současné pojetí výtvarné edukace v praxi a zamýšlí se nad podmínkami a příčinami přetrvávajících zažitých představ o podobě a výsledku výtvarného úkolu. Samostatným blokem je případová studie prezentující konkrétní výtvarná zadání směřující k podpoře vizuální gramotnosti studentů. Závěr textu reflektuje možnosti, souvislosti a limity proměny způsobu nahlížení na smysl výtvarné edukace v praxi u budoucích učitelů 1. stupně základní školy.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů