Image or „Picture“? Support of Visual Literacy in Primary School Teacher Trainees
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F22%3A00011829" target="_blank" >RIV/46747885:24510/22:00011829 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.insea.cz/_files/ugd/324c4c_ac8f3d67d30149068cd612c026ee9772.pdf" target="_blank" >https://www.insea.cz/_files/ugd/324c4c_ac8f3d67d30149068cd612c026ee9772.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obraz nebo „obrázek”? Podpora vizuální gramotnosti v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ
Original language description
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami specifik výtvarného vzdělávání v pregraduální přípravě budoucích prvostupňových učitelů. Prezentuje současné pojetí výtvarné edukace v praxi a zamýšlí se nad podmínkami a příčinami přetrvávajících zažitých představ o podobě a výsledku výtvarného úkolu. Samostatným blokem je případová studie prezentující konkrétní výtvarná zadání směřující k podpoře vizuální gramotnosti studentů. Závěr textu reflektuje možnosti, souvislosti a limity proměny způsobu nahlížení na smysl výtvarné edukace v praxi u budoucích učitelů 1. stupně základní školy.
Czech name
Obraz nebo „obrázek”? Podpora vizuální gramotnosti v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ
Czech description
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami specifik výtvarného vzdělávání v pregraduální přípravě budoucích prvostupňových učitelů. Prezentuje současné pojetí výtvarné edukace v praxi a zamýšlí se nad podmínkami a příčinami přetrvávajících zažitých představ o podobě a výsledku výtvarného úkolu. Samostatným blokem je případová studie prezentující konkrétní výtvarná zadání směřující k podpoře vizuální gramotnosti studentů. Závěr textu reflektuje možnosti, souvislosti a limity proměny způsobu nahlížení na smysl výtvarné edukace v praxi u budoucích učitelů 1. stupně základní školy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů