The Cooperation between Family, School and Specialists from a Speech and Language Pathologist?s Perspective ? A Case Study of a Child with SLI
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895927" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895927 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spolupráce rodiny, školy a dalších odborníků z pohledu logopeda ? kazuistika dítěte s narušeným vývojem řeči
Original language description
Narušený vývoj řeči, u nás často také označovaný jako vývojová dysfázie, je závažným druhem narušené komunikační schopnosti. Ať už u konkrétního jedince převažují symptomy narušené percepce, či narušené produkce řeči, významně ztěžuje komunikaci dítěte s okolím a ovlivňuje mnoho oblastí každodenního života. Včasným a vhodným přístupem a spoluprací rodiny, školy a příslušných odborníků je možné tyto obtíže kompenzovat. Pokud však dítěti taková pomoc poskytnuta není nebo je nedostatečná, symptomy dysfázie přetrvávají a výrazně se zvyšuje riziko rozvoje SPU. Tyto skutečnosti chceme doložit na případu chlapce s narušeným vývojem řeči, který je v současnosti žákem 2. třídy.
Czech name
Spolupráce rodiny, školy a dalších odborníků z pohledu logopeda ? kazuistika dítěte s narušeným vývojem řeči
Czech description
Narušený vývoj řeči, u nás často také označovaný jako vývojová dysfázie, je závažným druhem narušené komunikační schopnosti. Ať už u konkrétního jedince převažují symptomy narušené percepce, či narušené produkce řeči, významně ztěžuje komunikaci dítěte s okolím a ovlivňuje mnoho oblastí každodenního života. Včasným a vhodným přístupem a spoluprací rodiny, školy a příslušných odborníků je možné tyto obtíže kompenzovat. Pokud však dítěti taková pomoc poskytnuta není nebo je nedostatečná, symptomy dysfázie přetrvávají a výrazně se zvyšuje riziko rozvoje SPU. Tyto skutečnosti chceme doložit na případu chlapce s narušeným vývojem řeči, který je v současnosti žákem 2. třídy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola a její křižovatky
ISBN
978-80-905245-7-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
12
Pages from-to
121-132
Publisher name
Česká pedagogická společnost
Place of publication
Brno
Event location
Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Č.B.
Event date
Mar 26, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—