All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Cooperation between Family, School and Specialists from a Speech and Language Pathologist?s Perspective ? A Case Study of a Child with SLI

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895927" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895927 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spolupráce rodiny, školy a dalších odborníků z pohledu logopeda ? kazuistika dítěte s narušeným vývojem řeči

  • Original language description

    Narušený vývoj řeči, u nás často také označovaný jako vývojová dysfázie, je závažným druhem narušené komunikační schopnosti. Ať už u konkrétního jedince převažují symptomy narušené percepce, či narušené produkce řeči, významně ztěžuje komunikaci dítěte s okolím a ovlivňuje mnoho oblastí každodenního života. Včasným a vhodným přístupem a spoluprací rodiny, školy a příslušných odborníků je možné tyto obtíže kompenzovat. Pokud však dítěti taková pomoc poskytnuta není nebo je nedostatečná, symptomy dysfázie přetrvávají a výrazně se zvyšuje riziko rozvoje SPU. Tyto skutečnosti chceme doložit na případu chlapce s narušeným vývojem řeči, který je v současnosti žákem 2. třídy.

  • Czech name

    Spolupráce rodiny, školy a dalších odborníků z pohledu logopeda ? kazuistika dítěte s narušeným vývojem řeči

  • Czech description

    Narušený vývoj řeči, u nás často také označovaný jako vývojová dysfázie, je závažným druhem narušené komunikační schopnosti. Ať už u konkrétního jedince převažují symptomy narušené percepce, či narušené produkce řeči, významně ztěžuje komunikaci dítěte s okolím a ovlivňuje mnoho oblastí každodenního života. Včasným a vhodným přístupem a spoluprací rodiny, školy a příslušných odborníků je možné tyto obtíže kompenzovat. Pokud však dítěti taková pomoc poskytnuta není nebo je nedostatečná, symptomy dysfázie přetrvávají a výrazně se zvyšuje riziko rozvoje SPU. Tyto skutečnosti chceme doložit na případu chlapce s narušeným vývojem řeči, který je v současnosti žákem 2. třídy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola a její křižovatky

  • ISBN

    978-80-905245-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    121-132

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Č.B.

  • Event date

    Mar 26, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article