THE SURVEY OF THE LEVEL OF INTERACTIVE WHITEBOARDS USE IN INQUIRY BASED LEARNING IN BIOLOGY AT BASIC SCHOOLS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896253" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896253 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.018</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sonda míry využití interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování v přírodopisu na základních školách
Original language description
Sonda, jejíž výsledky přináší tento příspěvek, byla provedena s cílem zmapovat míru využívání interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování mezi učiteli přírodopisu českých základních škol. Výsledky sondy naznačují, že potenciál interaktivní tabule pro jednotlivé kroky badatelské výuky není v současné době dostatečně využit. Jsou analyzovány zjištěné problémy, s nimiž se potýkají učitelé přírodopisu, kteří se snaží v praxi moderní didaktický přístup badatelské výuky s využitím interaktivní tabule zkombinovat.
Czech name
Sonda míry využití interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování v přírodopisu na základních školách
Czech description
Sonda, jejíž výsledky přináší tento příspěvek, byla provedena s cílem zmapovat míru využívání interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování mezi učiteli přírodopisu českých základních škol. Výsledky sondy naznačují, že potenciál interaktivní tabule pro jednotlivé kroky badatelské výuky není v současné době dostatečně využit. Jsou analyzovány zjištěné problémy, s nimiž se potýkají učitelé přírodopisu, kteří se snaží v praxi moderní didaktický přístup badatelské výuky s využitím interaktivní tabule zkombinovat.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
223-232
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—