All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE SURVEY OF THE LEVEL OF INTERACTIVE WHITEBOARDS USE IN INQUIRY BASED LEARNING IN BIOLOGY AT BASIC SCHOOLS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896253" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896253 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.018" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.018</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sonda míry využití interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování v přírodopisu na základních školách

  • Original language description

    Sonda, jejíž výsledky přináší tento příspěvek, byla provedena s cílem zmapovat míru využívání interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování mezi učiteli přírodopisu českých základních škol. Výsledky sondy naznačují, že potenciál interaktivní tabule pro jednotlivé kroky badatelské výuky není v současné době dostatečně využit. Jsou analyzovány zjištěné problémy, s nimiž se potýkají učitelé přírodopisu, kteří se snaží v praxi moderní didaktický přístup badatelské výuky s využitím interaktivní tabule zkombinovat.

  • Czech name

    Sonda míry využití interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování v přírodopisu na základních školách

  • Czech description

    Sonda, jejíž výsledky přináší tento příspěvek, byla provedena s cílem zmapovat míru využívání interaktivní tabule v badatelsky orientovaném vyučování mezi učiteli přírodopisu českých základních škol. Výsledky sondy naznačují, že potenciál interaktivní tabule pro jednotlivé kroky badatelské výuky není v současné době dostatečně využit. Jsou analyzovány zjištěné problémy, s nimiž se potýkají učitelé přírodopisu, kteří se snaží v praxi moderní didaktický přístup badatelské výuky s využitím interaktivní tabule zkombinovat.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    223-232

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database