A contribution of the inquiry based science education ( IBSE) to environmental education: A case study of the implementation of IBSE into basic school education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882726" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882726 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přínos badatelsky orientovaného vyučování ( BOV) pro environmentální výchovu: Případová studie implementace BOV do výuky na ZŠ
Original language description
Článek přináší výsledky pedagogického výzkumu analyzujícího implementaci tzv. badatelsky orientované výuky ( BOV) do environmentální výchovy žáků ZŠ na příkladu tématu "Strom: Funkce v krajině a význam pro člověka". Na principech BOV byl sestaven výukovýprogram pro interaktivní tabuli, který byl ověřován v 7. třídách ZŠ. Následným didaktickým testem byl zjištěn pozitivní vliv aplikované BOV na stupeň znalostí v oblasti environmentální výchovy u testovaných žáků. BOV s využitím interaktivní tabule bylažáky velmi pozitivně přijímána a podnítila zájem o probíranou tématiku. Článek dále přináší stručnou charakteristiku a vymezení pojmu BOV, dále diskutuje přínos BOV pro environmentální výchovu a nastiňuje možnosti uplatnění BOV v tomto oboru.
Czech name
Přínos badatelsky orientovaného vyučování ( BOV) pro environmentální výchovu: Případová studie implementace BOV do výuky na ZŠ
Czech description
Článek přináší výsledky pedagogického výzkumu analyzujícího implementaci tzv. badatelsky orientované výuky ( BOV) do environmentální výchovy žáků ZŠ na příkladu tématu "Strom: Funkce v krajině a význam pro člověka". Na principech BOV byl sestaven výukovýprogram pro interaktivní tabuli, který byl ověřován v 7. třídách ZŠ. Následným didaktickým testem byl zjištěn pozitivní vliv aplikované BOV na stupeň znalostí v oblasti environmentální výchovy u testovaných žáků. BOV s využitím interaktivní tabule bylažáky velmi pozitivně přijímána a podnítila zájem o probíranou tématiku. Článek dále přináší stručnou charakteristiku a vymezení pojmu BOV, dále diskutuje přínos BOV pro environmentální výchovu a nastiňuje možnosti uplatnění BOV v tomto oboru.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
"C1"-5
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—