All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The role of the school in addressing the prevention of disciplinary problems from the point of view of novice teachers and social educators

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896266" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896266 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role školy v souvislosti s řešením prevence kázeňských problémů z pohledu začínajících učitelů a sociálních pedagogů

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na charakteristiku problémů realizace primární prevence v současné škole a následně představuje teoretická východiska projektu "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků" (GAJU 154/2016/S). Autor se v textu zamýšlí nad problematikou role školy ve výchově a prevenci rizikového chování. Zmiňuje aspekty, které problematizují efektivní výchovné poslání školy a práci učitele, zaměřenou na změnu postojů a ovlivnění negativních forem chování žáků. Text charakterizuje ideové předpolí výzkumů, které se v rámci výše zmíněného projektu realizují s cílem analyzovat výchovnou a preventivní práci učitele základní školy.

  • Czech name

    Role školy v souvislosti s řešením prevence kázeňských problémů z pohledu začínajících učitelů a sociálních pedagogů

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na charakteristiku problémů realizace primární prevence v současné škole a následně představuje teoretická východiska projektu "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků" (GAJU 154/2016/S). Autor se v textu zamýšlí nad problematikou role školy ve výchově a prevenci rizikového chování. Zmiňuje aspekty, které problematizují efektivní výchovné poslání školy a práci učitele, zaměřenou na změnu postojů a ovlivnění negativních forem chování žáků. Text charakterizuje ideové předpolí výzkumů, které se v rámci výše zmíněného projektu realizují s cílem analyzovat výchovnou a preventivní práci učitele základní školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Socialia 2017 Participácia sociálnych pedagogov a iných pomáhajúcich profesií na prevencii a riešení sociálnopatologicých javov u detí, mládeže a dospelých v krajinách V4 ? súčasný stav, problémy a priority

  • ISBN

    978-80-557-1331-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    49-52

  • Publisher name

    Belianum, Univerzita Máteje Bela, Banská Bystrica

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Pedagogická fakulta UMB Banská Bystrica

  • Event date

    Oct 5, 2017

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article