The role of the school in addressing the prevention of disciplinary problems from the point of view of novice teachers and social educators
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896266" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896266 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role školy v souvislosti s řešením prevence kázeňských problémů z pohledu začínajících učitelů a sociálních pedagogů
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na charakteristiku problémů realizace primární prevence v současné škole a následně představuje teoretická východiska projektu "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků" (GAJU 154/2016/S). Autor se v textu zamýšlí nad problematikou role školy ve výchově a prevenci rizikového chování. Zmiňuje aspekty, které problematizují efektivní výchovné poslání školy a práci učitele, zaměřenou na změnu postojů a ovlivnění negativních forem chování žáků. Text charakterizuje ideové předpolí výzkumů, které se v rámci výše zmíněného projektu realizují s cílem analyzovat výchovnou a preventivní práci učitele základní školy.
Czech name
Role školy v souvislosti s řešením prevence kázeňských problémů z pohledu začínajících učitelů a sociálních pedagogů
Czech description
Příspěvek se zaměřuje na charakteristiku problémů realizace primární prevence v současné škole a následně představuje teoretická východiska projektu "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků" (GAJU 154/2016/S). Autor se v textu zamýšlí nad problematikou role školy ve výchově a prevenci rizikového chování. Zmiňuje aspekty, které problematizují efektivní výchovné poslání školy a práci učitele, zaměřenou na změnu postojů a ovlivnění negativních forem chování žáků. Text charakterizuje ideové předpolí výzkumů, které se v rámci výše zmíněného projektu realizují s cílem analyzovat výchovnou a preventivní práci učitele základní školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Socialia 2017 Participácia sociálnych pedagogov a iných pomáhajúcich profesií na prevencii a riešení sociálnopatologicých javov u detí, mládeže a dospelých v krajinách V4 ? súčasný stav, problémy a priority
ISBN
978-80-557-1331-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
4
Pages from-to
49-52
Publisher name
Belianum, Univerzita Máteje Bela, Banská Bystrica
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Pedagogická fakulta UMB Banská Bystrica
Event date
Oct 5, 2017
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—