All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of experiential learning in e-safety lessons

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896272" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896272 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití zkušenostního učení při výuce e bezpečnosti

  • Original language description

    Článek se zabývá možnostmi využití zkušenostního učení při výuce e-bezpečnosti. Navrhli a realizovali jsme výuku, během níž byl studentům zprostředkován určitý negativní zážitek, z nějž se studenti měli poučit. Základem výuky byly námi připravené zážitkové situace, simulující e-bezpečnostní hrozby, s nimiž se studenti měli vyrovnat. Jestliže studenti včas neodhalili, že se jedná o e-bezpečnostní útok (byť pouze simulovaný), zažili určitou negativní zkušenost. V rámci článku popisujeme nejen způsob realizace výuky a zážitkových situací, ale i etické otázky týkající se takové výuky. Diskutujeme též zjištění z pilotního ověření výuky, které jsme realizovali na skupině vysokoškolských studentů.

  • Czech name

    Využití zkušenostního učení při výuce e bezpečnosti

  • Czech description

    Článek se zabývá možnostmi využití zkušenostního učení při výuce e-bezpečnosti. Navrhli a realizovali jsme výuku, během níž byl studentům zprostředkován určitý negativní zážitek, z nějž se studenti měli poučit. Základem výuky byly námi připravené zážitkové situace, simulující e-bezpečnostní hrozby, s nimiž se studenti měli vyrovnat. Jestliže studenti včas neodhalili, že se jedná o e-bezpečnostní útok (byť pouze simulovaný), zažili určitou negativní zkušenost. V rámci článku popisujeme nejen způsob realizace výuky a zážitkových situací, ale i etické otázky týkající se takové výuky. Diskutujeme též zjištění z pilotního ověření výuky, které jsme realizovali na skupině vysokoškolských studentů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidInfo&amp;DidactIG 2017

  • ISBN

    978-80-557-1216-1

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Apr 5, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article