All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possible causes of „plant blindness“ in Czech science curriculum

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898200" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898200 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možné příčiny „plant blindness“ v českém přírodovědném kurikulu

  • Original language description

    Mezinárodně používaný termín “Plant blindness” označuje ignoranci člověka vůči rostlinám. Člověk nedoceňuje a mnohdy ani dobře nezná roli rostlin ve svém životním prostředí. Toto přehlížení rostlin může mít v souvislosti s probíhající klimatickou změnou pro budoucnost lidstva vážné negativní důsledky. Následující příspěvek hledá možné příčiny „plant blindness“ v českém přírodovědném vzdělávání. Příspěvek vychází z výsledků několika autorčiných předcházejících výzkumů zaměřených na botanická témata ve výuce, které probíhaly v minulých letech na základních a středních školách. Je zdůrazněna potřeba inovace současného kurikula a doplnění chybějících aktuálních témat do výuky.

  • Czech name

    Možné příčiny „plant blindness“ v českém přírodovědném kurikulu

  • Czech description

    Mezinárodně používaný termín “Plant blindness” označuje ignoranci člověka vůči rostlinám. Člověk nedoceňuje a mnohdy ani dobře nezná roli rostlin ve svém životním prostředí. Toto přehlížení rostlin může mít v souvislosti s probíhající klimatickou změnou pro budoucnost lidstva vážné negativní důsledky. Následující příspěvek hledá možné příčiny „plant blindness“ v českém přírodovědném vzdělávání. Příspěvek vychází z výsledků několika autorčiných předcházejících výzkumů zaměřených na botanická témata ve výuce, které probíhaly v minulých letech na základních a středních školách. Je zdůrazněna potřeba inovace současného kurikula a doplnění chybějících aktuálních témat do výuky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS , Proceedings of the International Conference, Charles University – Faculty of Science, Prague, 25th-27th June 2018

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    345-349

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jun 25, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article