All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School gardens in education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43899966" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43899966 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Školní zahrady ve výuce

  • Original language description

    Kniha přináší náhled do současné problematiky využívání školních zahrad ve výuce v České republice založený na soustavném výzkumu autorského kolektivu a v kontextu poznatků mezinárodních pedagogických výzkumů v této oblasti. Autorský kolektiv vycházel především z výzkumného šetření uskutečněného v rámci projektu EDUGARD podpořeného z programu INTERREG AT – CZ, který probíhal v letech 2016 – 2019, ale i z dalších svých dlouhodobých výzkumů a zkušeností. První kapitola přináší náhled do současné zahradní pedagogiky, historie školních zahrad u nás i ve světě a seznamuje se současnou úrovní vybavení a využití školních zahra d dle aktuálních výzkumných šetření. Druhá část je věnována přínosům školních zahrad a zahradní pedagogiky jako takové. Obsahuje vybrané případové studie provedené autorským týmem sledující význam výuky na školních zahradách. Třetí část je zaměřena na didaktickou metodologii zahradní pedagogiky s důrazem na moderní výukové metody, jako je badatelská a projektová výuka či didaktické hry, včetně vybraných případových studií. Ve čtvrté, závěrečné kapitole jsou stručně nastíněny aktuální výzkumnou sondou zjištěné problémy, s nimiž se zahradní pedagogika v praxi potýká.

  • Czech name

    Školní zahrady ve výuce

  • Czech description

    Kniha přináší náhled do současné problematiky využívání školních zahrad ve výuce v České republice založený na soustavném výzkumu autorského kolektivu a v kontextu poznatků mezinárodních pedagogických výzkumů v této oblasti. Autorský kolektiv vycházel především z výzkumného šetření uskutečněného v rámci projektu EDUGARD podpořeného z programu INTERREG AT – CZ, který probíhal v letech 2016 – 2019, ale i z dalších svých dlouhodobých výzkumů a zkušeností. První kapitola přináší náhled do současné zahradní pedagogiky, historie školních zahrad u nás i ve světě a seznamuje se současnou úrovní vybavení a využití školních zahra d dle aktuálních výzkumných šetření. Druhá část je věnována přínosům školních zahrad a zahradní pedagogiky jako takové. Obsahuje vybrané případové studie provedené autorským týmem sledující význam výuky na školních zahradách. Třetí část je zaměřena na didaktickou metodologii zahradní pedagogiky s důrazem na moderní výukové metody, jako je badatelská a projektová výuka či didaktické hry, včetně vybraných případových studií. Ve čtvrté, závěrečné kapitole jsou stručně nastíněny aktuální výzkumnou sondou zjištěné problémy, s nimiž se zahradní pedagogika v praxi potýká.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7608-027-0

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    Nakladatelství Epika, Jan Medek

  • Place of publication

    Jindřichův Hradec

  • UT code for WoS book