All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cooperation Between Teachers and Other Specialists when Implementing Inclusive Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902213" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902213 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61384984:51210/20:N0000052 RIV/00216208:11410/20:10425594

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání

  • Original language description

    Monografie má teoreticko-empirický charakter. První a druhá kapitola jsou teoretickým a metodologickým zázemím pro šetření spolupráce učitele s dalšími odborníky ve škole. Probíhalo mezi lety 2018-2020 na vybraných základních školách. Údaje získané z polostrukturovaných rozhovorů byly zpracovány do příkladů inspirativní praxe. Jsou představeny ve třetí až deváté kapitole: spolupráce učitele s asistentem pedagoga, se školním speciálním pedagogem, se školním psychologem, se sociálním pedagogem, s kolegy učiteli ve specializovaných pozicích, tj. s výchovným poradcem a s metodikem prevence. Jako případ spolupráce dvou učitelů v jedné třídě je uvedena párová výuka. Závěry zdůvodňují potřebu spolupráce zejména uvnitř školy a na nutnost pro ni zajistit podmínky.

  • Czech name

    Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání

  • Czech description

    Monografie má teoreticko-empirický charakter. První a druhá kapitola jsou teoretickým a metodologickým zázemím pro šetření spolupráce učitele s dalšími odborníky ve škole. Probíhalo mezi lety 2018-2020 na vybraných základních školách. Údaje získané z polostrukturovaných rozhovorů byly zpracovány do příkladů inspirativní praxe. Jsou představeny ve třetí až deváté kapitole: spolupráce učitele s asistentem pedagoga, se školním speciálním pedagogem, se školním psychologem, se sociálním pedagogem, s kolegy učiteli ve specializovaných pozicích, tj. s výchovným poradcem a s metodikem prevence. Jako případ spolupráce dvou učitelů v jedné třídě je uvedena párová výuka. Závěry zdůvodňují potřebu spolupráce zejména uvnitř školy a na nutnost pro ni zajistit podmínky.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7394-842-9

  • Number of pages

    142

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book