Cooperation Between Teachers and Other Specialists when Implementing Inclusive Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902213" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902213 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61384984:51210/20:N0000052 RIV/00216208:11410/20:10425594
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání
Original language description
Monografie má teoreticko-empirický charakter. První a druhá kapitola jsou teoretickým a metodologickým zázemím pro šetření spolupráce učitele s dalšími odborníky ve škole. Probíhalo mezi lety 2018-2020 na vybraných základních školách. Údaje získané z polostrukturovaných rozhovorů byly zpracovány do příkladů inspirativní praxe. Jsou představeny ve třetí až deváté kapitole: spolupráce učitele s asistentem pedagoga, se školním speciálním pedagogem, se školním psychologem, se sociálním pedagogem, s kolegy učiteli ve specializovaných pozicích, tj. s výchovným poradcem a s metodikem prevence. Jako případ spolupráce dvou učitelů v jedné třídě je uvedena párová výuka. Závěry zdůvodňují potřebu spolupráce zejména uvnitř školy a na nutnost pro ni zajistit podmínky.
Czech name
Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání
Czech description
Monografie má teoreticko-empirický charakter. První a druhá kapitola jsou teoretickým a metodologickým zázemím pro šetření spolupráce učitele s dalšími odborníky ve škole. Probíhalo mezi lety 2018-2020 na vybraných základních školách. Údaje získané z polostrukturovaných rozhovorů byly zpracovány do příkladů inspirativní praxe. Jsou představeny ve třetí až deváté kapitole: spolupráce učitele s asistentem pedagoga, se školním speciálním pedagogem, se školním psychologem, se sociálním pedagogem, s kolegy učiteli ve specializovaných pozicích, tj. s výchovným poradcem a s metodikem prevence. Jako případ spolupráce dvou učitelů v jedné třídě je uvedena párová výuka. Závěry zdůvodňují potřebu spolupráce zejména uvnitř školy a na nutnost pro ni zajistit podmínky.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7394-842-9
Number of pages
142
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS book
—