Analysis of the didactic equipment of biology textbooks for lower secondary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903561" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903561 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202101-0003_analyza-didakticke-vybavenosti-ucebnic-prirodopisu-pro-2-stupen-zakladnich-skol.php" target="_blank" >http://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202101-0003_analyza-didakticke-vybavenosti-ucebnic-prirodopisu-pro-2-stupen-zakladnich-skol.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2021.004" target="_blank" >10.5507/epd.2021.004</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza didaktické vybavenosti učebnic přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Original language description
Příspěvek se zabývá analýzou didaktické vybavenosti učebnic přírodopisu pro 2. stupeň základních škol. Do hodnocení bylo zařazeno celkem 35 titulů od sedmi různých nakladatelství. K šetření byla využita metoda měření didaktické vybavenosti učebnic. Tato metoda je založena na vyhodnocování rozsahu využití jednotlivých strukturních částí, které plní v učebnici specifickou funkci a podporují tak roli textu jako učebního média. Z hlediska sledovaného aspektu vyšly z průzkumu nejlépe učebnice od nakladatelství Nová škola, s. r. o. a Fraus.
Czech name
Analýza didaktické vybavenosti učebnic přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Czech description
Příspěvek se zabývá analýzou didaktické vybavenosti učebnic přírodopisu pro 2. stupeň základních škol. Do hodnocení bylo zařazeno celkem 35 titulů od sedmi různých nakladatelství. K šetření byla využita metoda měření didaktické vybavenosti učebnic. Tato metoda je založena na vyhodnocování rozsahu využití jednotlivých strukturních částí, které plní v učebnici specifickou funkci a podporují tak roli textu jako učebního média. Z hlediska sledovaného aspektu vyšly z průzkumu nejlépe učebnice od nakladatelství Nová škola, s. r. o. a Fraus.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
36-53
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—