All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

3D modeling as a means of developing the creativity of 2nd grade elementary school students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903590" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903590 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2021/sbornik-phd-ICTE2021.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2021/sbornik-phd-ICTE2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    3D modelování jako prostředek rozvoje tvořivosti žáků 2. stupně ZŠ

  • Original language description

    Článek se zaměřuje na rozvoj tvořivosti pomocí 3D modelování. Téma tvořivosti není v dostupné odborné literatuře jednoznačně určeno, ve spojení s 3D modelováním je toto téma prakticky neprobádané. 3D modelování pomalu, ale jistě proniká do osnov základních škol a jeví se jako poměrně nový a moderní prostředek výuky technických předmětů, který může rozvíjet tvořivost žáků. Cílem výzkumu je zjistit, zda výuka 3D modelování ovlivní úroveň tvořivosti žáků a zda budou existovat statisticky významné rozdíly mezi žáky mladšího a staršího školního věku. Jedná se o kvantitativní výzkum, sběr dat bude zajišťován pomocí Torranceho figurálního testu. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky nejen technických předmětů.

  • Czech name

    3D modelování jako prostředek rozvoje tvořivosti žáků 2. stupně ZŠ

  • Czech description

    Článek se zaměřuje na rozvoj tvořivosti pomocí 3D modelování. Téma tvořivosti není v dostupné odborné literatuře jednoznačně určeno, ve spojení s 3D modelováním je toto téma prakticky neprobádané. 3D modelování pomalu, ale jistě proniká do osnov základních škol a jeví se jako poměrně nový a moderní prostředek výuky technických předmětů, který může rozvíjet tvořivost žáků. Cílem výzkumu je zjistit, zda výuka 3D modelování ovlivní úroveň tvořivosti žáků a zda budou existovat statisticky významné rozdíly mezi žáky mladšího a staršího školního věku. Jedná se o kvantitativní výzkum, sběr dat bude zajišťován pomocí Torranceho figurálního testu. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky nejen technických předmětů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7599-280-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    15-23

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Sep 7, 2021

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article