3D modeling as a means of developing the creativity of 2nd grade elementary school students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903590" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903590 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2021/sbornik-phd-ICTE2021.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2021/sbornik-phd-ICTE2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
3D modelování jako prostředek rozvoje tvořivosti žáků 2. stupně ZŠ
Original language description
Článek se zaměřuje na rozvoj tvořivosti pomocí 3D modelování. Téma tvořivosti není v dostupné odborné literatuře jednoznačně určeno, ve spojení s 3D modelováním je toto téma prakticky neprobádané. 3D modelování pomalu, ale jistě proniká do osnov základních škol a jeví se jako poměrně nový a moderní prostředek výuky technických předmětů, který může rozvíjet tvořivost žáků. Cílem výzkumu je zjistit, zda výuka 3D modelování ovlivní úroveň tvořivosti žáků a zda budou existovat statisticky významné rozdíly mezi žáky mladšího a staršího školního věku. Jedná se o kvantitativní výzkum, sběr dat bude zajišťován pomocí Torranceho figurálního testu. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky nejen technických předmětů.
Czech name
3D modelování jako prostředek rozvoje tvořivosti žáků 2. stupně ZŠ
Czech description
Článek se zaměřuje na rozvoj tvořivosti pomocí 3D modelování. Téma tvořivosti není v dostupné odborné literatuře jednoznačně určeno, ve spojení s 3D modelováním je toto téma prakticky neprobádané. 3D modelování pomalu, ale jistě proniká do osnov základních škol a jeví se jako poměrně nový a moderní prostředek výuky technických předmětů, který může rozvíjet tvořivost žáků. Cílem výzkumu je zjistit, zda výuka 3D modelování ovlivní úroveň tvořivosti žáků a zda budou existovat statisticky významné rozdíly mezi žáky mladšího a staršího školního věku. Jedná se o kvantitativní výzkum, sběr dat bude zajišťován pomocí Torranceho figurálního testu. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky nejen technických předmětů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Information and Communication Technology in Education
ISBN
978-80-7599-280-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
15-23
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 7, 2021
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—