Task-inherent orientation in achievement behavior in relation to success/and failure in school-settings
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F99%3A00000203" target="_blank" >RIV/60076658:12410/99:00000203 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Věcná orientace výkonového chování žáků ve vztahu k úspěchu a k neúspěchu při výuce ve škole.
Original language description
Studie se zabývá věcnou orientací žáků základní školy s převažující HE-tendencí ve srovnání s žáky s převažující FM-tendencí. Žáci byli vybráni do extrémních skupin na základě NH skóru z LB-QS. Srovnávána byla horní a spodní čtvrtina v "Mogelntestu". Žác
Czech name
Věcná orientace výkonového chování žáků ve vztahu k úspěchu a k neúspěchu při výuce ve škole.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z VII. Celostátní konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
80-7041-531-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoká škola pedagogická Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—