All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Destination Branding and Branding of Regional Products

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011057" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011057 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Branding destinace a regionálních produktů

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá problematikou brandingu regionálních produktů a jejich návazností na branding destinace v rámci destinačního managementu. Upozorňuje na možnosti propojení značek destinace a regionálních produktů v destinaci. V článku jsou uváděny výsledky výzkumu, který se mimo jiné zabýval analýzou rozpoznání regionální značky Šumava - originální produkt širokou veřejností.

  • Czech name

    Branding destinace a regionálních produktů

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá problematikou brandingu regionálních produktů a jejich návazností na branding destinace v rámci destinačního managementu. Upozorňuje na možnosti propojení značek destinace a regionálních produktů v destinaci. V článku jsou uváděny výsledky výzkumu, který se mimo jiné zabýval analýzou rozpoznání regionální značky Šumava - originální produkt širokou veřejností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-101-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice

  • Event date

    Nov 20, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article