Regional brands in the South Bohemia and the consumer protection
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011173" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011173 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele
Original language description
V rámci tohoto příspěvku jsem se konkrétně zaměřila na analýzu dotazníků, které se vztahují ke znalosti a povědomí spotřebitelů o regionálních značkách udílených v Jižních Čechách. Nedílnou součástí dotazníků bylo také zjistit, jak byli spotřebitelé spokojeni či nespokojeni s vyřízením reklamace produktů nebo služeb, které získaly jednu z regionálních značek - ?Chutná hezky. Jihočesky?, ?Z našeho regionu? a ?ŠUMAVA ? originální produkt??.
Czech name
Regionální značky na území Jihočeského kraje a ochrana spotřebitele
Czech description
V rámci tohoto příspěvku jsem se konkrétně zaměřila na analýzu dotazníků, které se vztahují ke znalosti a povědomí spotřebitelů o regionálních značkách udílených v Jižních Čechách. Nedílnou součástí dotazníků bylo také zjistit, jak byli spotřebitelé spokojeni či nespokojeni s vyřízením reklamace produktů nebo služeb, které získaly jednu z regionálních značek - ?Chutná hezky. Jihočesky?, ?Z našeho regionu? a ?ŠUMAVA ? originální produkt??.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní vědecké konference Inproforum 2009? Ekonomická krize - výzva pro regiony
ISBN
978-80-7394-173-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Nov 5, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—