ENVIRONMENTAL ASPECTS IN LOCAL FOOD PROMOTION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F10%3A00012371" target="_blank" >RIV/60076658:12510/10:00012371 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY V PROMOTION MÍSTNÍCH POTRAVIN
Original language description
Cílem článku je posoudit možnosti využití tvrzení o environmentální šetrnosti v rámci marketingové komunikace lokálních potravinářských produktů. Článek předkládá výsledky dotazníkového šetření mezi zákazníky vybraných menších potravinářských prodejen, které nejsou součástí sítě prodejen nadnárodních obchodních podniků.
Czech name
ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY V PROMOTION MÍSTNÍCH POTRAVIN
Czech description
Cílem článku je posoudit možnosti využití tvrzení o environmentální šetrnosti v rámci marketingové komunikace lokálních potravinářských produktů. Článek předkládá výsledky dotazníkového šetření mezi zákazníky vybraných menších potravinářských prodejen, které nejsou součástí sítě prodejen nadnárodních obchodních podniků.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13.
Issue of the periodical within the volume
4.
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—