All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Public transport the application of mobile marketing according to target segment's attitude

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882288" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882288 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MOBILE MARKETING A JEHO APLIKACE V RÁMCI MHD SE ZAMĚŘENÍM NA SPECIFIKACI A POSTOJE CÍLOVÝCH SKUPIN

  • Original language description

    Článek pojednává o vybraném nástroji cílené marketingové komunikace - mobilním marketingu, který se zaměřuje na komunikaci prostřednictvím mobilního telefonu. Předkládá hodnocení jeho konkrétní aplikace, nákupu SMS a datových jízdenek MHD v Českých Budějovicích z hlediska jednotlivých cílových skupin a uvádí podmínky, za kterých jsou majitelé mobilních telefonů ochotni tuto službu využívat. Data, ze kterých článek čerpá, byla získána pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo v roce 2009 v Českých Budějovicích (N 476). Z výsledků vyplývá, že respondenti by více využili službu SMS i datových jízdenek v případě získání bonusu či v případě, že jízdenka koupená pomocí mobilního telefonu bude levnější. Největší překážkou pro využití datové jízdenky jsou pro respondenty starší typy telefonních přístrojů, které nepodporují připojení na internet a také složitost aplikace, kterou je třeba do přístrojů stáhnout, aby mohli tuto jízdenku aktivovat, u SMS jízdenky nebyly žádné zásadní překážky př

  • Czech name

    MOBILE MARKETING A JEHO APLIKACE V RÁMCI MHD SE ZAMĚŘENÍM NA SPECIFIKACI A POSTOJE CÍLOVÝCH SKUPIN

  • Czech description

    Článek pojednává o vybraném nástroji cílené marketingové komunikace - mobilním marketingu, který se zaměřuje na komunikaci prostřednictvím mobilního telefonu. Předkládá hodnocení jeho konkrétní aplikace, nákupu SMS a datových jízdenek MHD v Českých Budějovicích z hlediska jednotlivých cílových skupin a uvádí podmínky, za kterých jsou majitelé mobilních telefonů ochotni tuto službu využívat. Data, ze kterých článek čerpá, byla získána pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo v roce 2009 v Českých Budějovicích (N 476). Z výsledků vyplývá, že respondenti by více využili službu SMS i datových jízdenek v případě získání bonusu či v případě, že jízdenka koupená pomocí mobilního telefonu bude levnější. Největší překážkou pro využití datové jízdenky jsou pro respondenty starší typy telefonních přístrojů, které nepodporují připojení na internet a také složitost aplikace, kterou je třeba do přístrojů stáhnout, aby mohli tuto jízdenku aktivovat, u SMS jízdenky nebyly žádné zásadní překážky př

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    126-129

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database