All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of the social network on respondents' attitude to mobile marketing.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882289" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882289 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv komunitních sítí na postoj respondentů k Mobile marketingu

  • Original language description

    Článek se zabývá vlivem komunitních sítí v rámci on-line prostředí a postojem respondentů k Mobile marketingu. Vliv komunitních sítí na chování spotřebitelů v off-line světě a na jejich postoj k dalším nástrojům marketingové komunikace je v současné dobějedno z nejčastěji řešených témat. Podle chování spotřebitelů v internetovém prostředí se snaží marketéři predikovat jejich chování i v reálném světě a na tomto základě jim nabízejí ne pouze relevantní produkty, ale také media, kterými jsou vedeny komunikační kampaně. S předpokladem, že odezva na relevantní produkty či média bude vyšší než u běžně vedených kampaní nebo běžně používaných médií. Chování spotřebitelů v rámci komunitních sítí a vliv jejich účasti v nich na postoj k Mobile marketing je předmětem tohoto článku. Data byla získána pomocí on-line dotazníkového šetření v aplikaci Google documents v období listopad 2010 až březen 2011. Celkem se výzkumu zúčastnilo 476 respondentů.

  • Czech name

    Vliv komunitních sítí na postoj respondentů k Mobile marketingu

  • Czech description

    Článek se zabývá vlivem komunitních sítí v rámci on-line prostředí a postojem respondentů k Mobile marketingu. Vliv komunitních sítí na chování spotřebitelů v off-line světě a na jejich postoj k dalším nástrojům marketingové komunikace je v současné dobějedno z nejčastěji řešených témat. Podle chování spotřebitelů v internetovém prostředí se snaží marketéři predikovat jejich chování i v reálném světě a na tomto základě jim nabízejí ne pouze relevantní produkty, ale také media, kterými jsou vedeny komunikační kampaně. S předpokladem, že odezva na relevantní produkty či média bude vyšší než u běžně vedených kampaní nebo běžně používaných médií. Chování spotřebitelů v rámci komunitních sítí a vliv jejich účasti v nich na postoj k Mobile marketing je předmětem tohoto článku. Data byla získána pomocí on-line dotazníkového šetření v aplikaci Google documents v období listopad 2010 až březen 2011. Celkem se výzkumu zúčastnilo 476 respondentů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Littera scripta

  • ISSN

    1802-503X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    81-88

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database