The influence of the social network on respondents' attitude to mobile marketing.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882289" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882289 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv komunitních sítí na postoj respondentů k Mobile marketingu
Original language description
Článek se zabývá vlivem komunitních sítí v rámci on-line prostředí a postojem respondentů k Mobile marketingu. Vliv komunitních sítí na chování spotřebitelů v off-line světě a na jejich postoj k dalším nástrojům marketingové komunikace je v současné dobějedno z nejčastěji řešených témat. Podle chování spotřebitelů v internetovém prostředí se snaží marketéři predikovat jejich chování i v reálném světě a na tomto základě jim nabízejí ne pouze relevantní produkty, ale také media, kterými jsou vedeny komunikační kampaně. S předpokladem, že odezva na relevantní produkty či média bude vyšší než u běžně vedených kampaní nebo běžně používaných médií. Chování spotřebitelů v rámci komunitních sítí a vliv jejich účasti v nich na postoj k Mobile marketing je předmětem tohoto článku. Data byla získána pomocí on-line dotazníkového šetření v aplikaci Google documents v období listopad 2010 až březen 2011. Celkem se výzkumu zúčastnilo 476 respondentů.
Czech name
Vliv komunitních sítí na postoj respondentů k Mobile marketingu
Czech description
Článek se zabývá vlivem komunitních sítí v rámci on-line prostředí a postojem respondentů k Mobile marketingu. Vliv komunitních sítí na chování spotřebitelů v off-line světě a na jejich postoj k dalším nástrojům marketingové komunikace je v současné dobějedno z nejčastěji řešených témat. Podle chování spotřebitelů v internetovém prostředí se snaží marketéři predikovat jejich chování i v reálném světě a na tomto základě jim nabízejí ne pouze relevantní produkty, ale také media, kterými jsou vedeny komunikační kampaně. S předpokladem, že odezva na relevantní produkty či média bude vyšší než u běžně vedených kampaní nebo běžně používaných médií. Chování spotřebitelů v rámci komunitních sítí a vliv jejich účasti v nich na postoj k Mobile marketing je předmětem tohoto článku. Data byla získána pomocí on-line dotazníkového šetření v aplikaci Google documents v období listopad 2010 až březen 2011. Celkem se výzkumu zúčastnilo 476 respondentů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Littera scripta
ISSN
1802-503X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
81-88
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—