All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate culture in relation to the new economy in a global environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43882780" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43882780 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podniková kultura firem v souvislosti s novou ekonomikou v globálním prostředí

  • Original language description

    Podniková kultura se stává významným činitelem úspěšného rozvoje firem v rámci globálního světa. Podstatou tohoto příspěvku je shrnutí závěrů výzkumu z let 2007 - 2010, na kterém se autoři podíleli ve spolupráci s Katedrou řízení Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, v návaznosti na projekt GAJU 068/2010/S "Procesní management a možnosti jeho zavedení v malých a středních podnicích". Cílem příspěvku je porovnání různých podnikových kultur níže uvedených malých podniků z různýchmíst globálního společenství v návaznosti na žádoucí stav nové ekonomiky. Podniková kultura byla zkoumána v restauraci v Irsku, České republice a Kypru. Pro splnění stanového cíle byl využit dotazník "Values Survey Module Questionnaire" (VSM) Geerta Hofstedeho a také test barevně sémantického diferenciálu (TBSD). V každé restauraci dotazník vyplnilo celkem 6 respondentů. V rámci porovnání zkoumaných podnikových kultur lze konstatovat, že mezi jednotlivými kulturami byl zjištěn podstatný

  • Czech name

    Podniková kultura firem v souvislosti s novou ekonomikou v globálním prostředí

  • Czech description

    Podniková kultura se stává významným činitelem úspěšného rozvoje firem v rámci globálního světa. Podstatou tohoto příspěvku je shrnutí závěrů výzkumu z let 2007 - 2010, na kterém se autoři podíleli ve spolupráci s Katedrou řízení Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, v návaznosti na projekt GAJU 068/2010/S "Procesní management a možnosti jeho zavedení v malých a středních podnicích". Cílem příspěvku je porovnání různých podnikových kultur níže uvedených malých podniků z různýchmíst globálního společenství v návaznosti na žádoucí stav nové ekonomiky. Podniková kultura byla zkoumána v restauraci v Irsku, České republice a Kypru. Pro splnění stanového cíle byl využit dotazník "Values Survey Module Questionnaire" (VSM) Geerta Hofstedeho a také test barevně sémantického diferenciálu (TBSD). V každé restauraci dotazník vyplnilo celkem 6 respondentů. V rámci porovnání zkoumaných podnikových kultur lze konstatovat, že mezi jednotlivými kulturami byl zjištěn podstatný

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nová ekonomika, nové přístupy?

  • ISBN

    978-80-245-1802-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    "nestránkováno"

  • Publisher name

    Oeconomica

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Oct 21, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article