All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DEVELOPMENT OF STRATEGIC DOCUMENTS FOR TOURISM IN THE SOUTH BOHEMIAN REGION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F11%3A43883211" target="_blank" >RIV/60076658:12510/11:43883211 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VÝVOJ STRATEGICKÝCH DOKUMENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V JIHOČESKÉM KRAJI

  • Original language description

    Jihočeský kraj patří dlouhodobě z hlediska cestovního ruchu k vedoucím destinacím v rámci České republiky. Základem úspěchu ve zvyšující se konkurenci destinací cestovního ruchu je koncepční pojetí destinačního managementu a marketingu, destinační plánování a zvolení vhodné strategie rozvoje cestovního ruchu ve vymezeném území. Důležitým nástrojem, který napomáhá efektivnímu řízení a systematickému rozvoji destinace ve střednědobém horizontu, je strategický dokument (Strategie rozvoje cestovního ruchu),který udává vizi a konkrétní cíle, jakých chce destinace v určitém časovém období dosáhnout, ale také návrh způsobů a cest, jakými těchto cílů dosáhnout. V následující práci je zhodnocen vývoj strategického plánování cestovního ruchu prostřednictvím rozvojových dokumentů v Jihočeském kraji v průběhu posledních 10 let. Na základě identifikovaných nedokonalostí současného vývoje pak navrhuje optimalizaci postupu tvorby strategických a taktických dokumentů v oblasti cestovního ruchu pro Ji

  • Czech name

    VÝVOJ STRATEGICKÝCH DOKUMENTŮ CESTOVNÍHO RUCHU V JIHOČESKÉM KRAJI

  • Czech description

    Jihočeský kraj patří dlouhodobě z hlediska cestovního ruchu k vedoucím destinacím v rámci České republiky. Základem úspěchu ve zvyšující se konkurenci destinací cestovního ruchu je koncepční pojetí destinačního managementu a marketingu, destinační plánování a zvolení vhodné strategie rozvoje cestovního ruchu ve vymezeném území. Důležitým nástrojem, který napomáhá efektivnímu řízení a systematickému rozvoji destinace ve střednědobém horizontu, je strategický dokument (Strategie rozvoje cestovního ruchu),který udává vizi a konkrétní cíle, jakých chce destinace v určitém časovém období dosáhnout, ale také návrh způsobů a cest, jakými těchto cílů dosáhnout. V následující práci je zhodnocen vývoj strategického plánování cestovního ruchu prostřednictvím rozvojových dokumentů v Jihočeském kraji v průběhu posledních 10 let. Na základě identifikovaných nedokonalostí současného vývoje pak navrhuje optimalizaci postupu tvorby strategických a taktických dokumentů v oblasti cestovního ruchu pro Ji

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ekonomické rozhľady

  • ISSN

    0323-262X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    24

  • Pages from-to

    498-521

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database