CURRENT STATUS AND FUTURE TRENDS IN MARKETING PROCESSES FROM THE PERSPECTIVE OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN SOUTH REGION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43883862" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43883862 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU
Original language description
Malé a střední podniky hrají významnou roli při vytváření pracovních příležitostí a všeobecně působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V současné době existuje několik pohledů na to jak klasifikovat malý nebo střední podnik. Záleží na tom, k čemu klasifikace slouží. Pro účely výzkumu GAJU 068/2010/S byly podniky rozděleny dle počtu zaměstnanců. Cílem výzkumu je charakterizovat hlavní podnikové procesy, kterými se malé a střední podniky zabývají a upřesnit nejvýznamnější ukazatele, kterými jsou zajišťovány. Částečné výsledky tohoto výzkumu jsou prezentovány v tomto článku, zaměřujeme se na současnou situaci a trendy v oblasti marketingových procesů ta jak je vidí představitelé malých a středních firem v Jihočeském regionu.
Czech name
SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU
Czech description
Malé a střední podniky hrají významnou roli při vytváření pracovních příležitostí a všeobecně působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V současné době existuje několik pohledů na to jak klasifikovat malý nebo střední podnik. Záleží na tom, k čemu klasifikace slouží. Pro účely výzkumu GAJU 068/2010/S byly podniky rozděleny dle počtu zaměstnanců. Cílem výzkumu je charakterizovat hlavní podnikové procesy, kterými se malé a střední podniky zabývají a upřesnit nejvýznamnější ukazatele, kterými jsou zajišťovány. Částečné výsledky tohoto výzkumu jsou prezentovány v tomto článku, zaměřujeme se na současnou situaci a trendy v oblasti marketingových procesů ta jak je vidí představitelé malých a středních firem v Jihočeském regionu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
ISBN
978-80-210-5875-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
363-374
Publisher name
Masarykova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Valtice
Event date
Jun 20, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—