All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CURRENT STATUS AND FUTURE TRENDS IN MARKETING PROCESSES FROM THE PERSPECTIVE OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN SOUTH REGION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43883862" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43883862 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU

  • Original language description

    Malé a střední podniky hrají významnou roli při vytváření pracovních příležitostí a všeobecně působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V současné době existuje několik pohledů na to jak klasifikovat malý nebo střední podnik. Záleží na tom, k čemu klasifikace slouží. Pro účely výzkumu GAJU 068/2010/S byly podniky rozděleny dle počtu zaměstnanců. Cílem výzkumu je charakterizovat hlavní podnikové procesy, kterými se malé a střední podniky zabývají a upřesnit nejvýznamnější ukazatele, kterými jsou zajišťovány. Částečné výsledky tohoto výzkumu jsou prezentovány v tomto článku, zaměřujeme se na současnou situaci a trendy v oblasti marketingových procesů ta jak je vidí představitelé malých a středních firem v Jihočeském regionu.

  • Czech name

    SOUČASNÝ STAV A BUDOUCÍ TRENDY V MARKETINGOVÝCH PROCESECH Z POHLEDU MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ V JIHOČESKÉM REGIONU

  • Czech description

    Malé a střední podniky hrají významnou roli při vytváření pracovních příležitostí a všeobecně působí jako faktor sociální stability a ekonomického rozvoje. V současné době existuje několik pohledů na to jak klasifikovat malý nebo střední podnik. Záleží na tom, k čemu klasifikace slouží. Pro účely výzkumu GAJU 068/2010/S byly podniky rozděleny dle počtu zaměstnanců. Cílem výzkumu je charakterizovat hlavní podnikové procesy, kterými se malé a střední podniky zabývají a upřesnit nejvýznamnější ukazatele, kterými jsou zajišťovány. Částečné výsledky tohoto výzkumu jsou prezentovány v tomto článku, zaměřujeme se na současnou situaci a trendy v oblasti marketingových procesů ta jak je vidí představitelé malých a středních firem v Jihočeském regionu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-5875-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    363-374

  • Publisher name

    Masarykova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Valtice

  • Event date

    Jun 20, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article