Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885821" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885821 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
Original language description
Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení je
Czech name
Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí
Czech description
Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení je
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí optikou roku 2013
ISBN
978-80-245-1959-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
98-108
Publisher name
Vysoká škola ekonomická v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 25, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—