All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate culture as an important factor of the prosperity of enterprises in the local and global environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F13%3A43885821" target="_blank" >RIV/60076658:12510/13:43885821 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí

  • Original language description

    Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení je

  • Czech name

    Podniková kultura jako významný faktor prosperity podniků v lokálním i globálním prostředí

  • Czech description

    Každý podnik má svou vlastní a specifickou kulturu. Pokud je podniková kultura vhodně nastavena, má pozitivní vliv nejen na zaměstnance podniku, ale také na zákazníky, ovlivňuje podnikovou strategii a měla by také podporovat dosažení cílů podniku. V neposlední řadě žádoucí dimenze podnikové kultury jsou faktorem prosperity podniku v lokálním i globálním prostředí a také z těchto důvodů se péče o podnikovou kulturu stává významným trendem v dnešní globalizované společnosti. Příspěvek vznikl za podpory projektu Grantové agentury Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích GAJU 039/2013/S ?Management lidských zdrojů malých a středních podniků?. Přičemž příspěvek vychází z dat získaných v rámci předvýzkumu tohoto projektu. Tento příspěvek se zabývá vybranými aspekty podnikové kultury v malých a středních podnicích daného regionu. Cílem příspěvku je identifikace, analýza a hodnocení vybraných dimenzí podnikové kultury v malých a středních podnicích v rámci vymezeného regionu a přiblížení je

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Faktory prosperity podniků v lokálním a globálním prostředí optikou roku 2013

  • ISBN

    978-80-245-1959-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    98-108

  • Publisher name

    Vysoká škola ekonomická v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Oct 25, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article